Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal klare å slutte med all sjokoladen. Flere som har det sånn? Og det gjelder ikke bare sjokolade, men is og smågodt. Ja alt søtt. Hmm, og det er 7 mnd siden jeg var gravid nå liksom.... så kan ikke skylle på det;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, da er vi to! Holdt meg unna alt sånn i graviditeten (og hadde egentlig ikke så lyst på heller - utrolig nok), men nå...... Kaker, godteri, is, sjokolade - give it to me!! :-/

Jeg prøver å spise frukt i stedet, og så tenker jeg at det sannsynligvis er søvnmangelen som gjør det.

Skrevet

Bare hiver meg på her :o) Samme her, MÅ ha sjokolade hele tiden!!! Spiste så å si ingen gåtterier når jeg var gravid jeg heller, hadde ik lyst på.... Må jo være amminga? Hvis du ammer da? Har ei tulle på 5 mnd :) Håper deg gir seg når jeg slutter å amme, ellers er jeg vel 200 kg til jul hi hi :)

Skrevet

Ja, tror man blir mer fysen når man ammer ja...Jeg er nesten konstant sugen på noe godt/søtt. Det er en kamp når jeg er i butikken for å ikke raske med meg noe sjokolade...klarer det stort sett, men er ikke noe gøy! Skeier litt for ofte ut med kake o.l. når jeg er på kafé eller besøk også..vanskelig! Tror jeg bare må bevege meg mer/trene, for jeg klarer ikke gi avkall på søtt nå for tiden...

Synes det hjelper å tygge søt tyggis, og også yoghurt o.l.

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare er meg! Ja jeg ammer fortsatt, men det blir jo mindre og mindre ettersom lille spiser mer og mer fast føde. Trodde det ville gi seg litt jeg da. Sukk, men nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...