Tuddilidu Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Vet ikke hvordan jeg skal klare å slutte med all sjokoladen. Flere som har det sånn? Og det gjelder ikke bare sjokolade, men is og smågodt. Ja alt søtt. Hmm, og det er 7 mnd siden jeg var gravid nå liksom.... så kan ikke skylle på det;-)
Ranni Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Åh, da er vi to! Holdt meg unna alt sånn i graviditeten (og hadde egentlig ikke så lyst på heller - utrolig nok), men nå...... Kaker, godteri, is, sjokolade - give it to me!! :-/ Jeg prøver å spise frukt i stedet, og så tenker jeg at det sannsynligvis er søvnmangelen som gjør det.
hissipia Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Bare hiver meg på her ) Samme her, MÅ ha sjokolade hele tiden!!! Spiste så å si ingen gåtterier når jeg var gravid jeg heller, hadde ik lyst på.... Må jo være amminga? Hvis du ammer da? Har ei tulle på 5 mnd Håper deg gir seg når jeg slutter å amme, ellers er jeg vel 200 kg til jul hi hi
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Ja, tror man blir mer fysen når man ammer ja...Jeg er nesten konstant sugen på noe godt/søtt. Det er en kamp når jeg er i butikken for å ikke raske med meg noe sjokolade...klarer det stort sett, men er ikke noe gøy! Skeier litt for ofte ut med kake o.l. når jeg er på kafé eller besøk også..vanskelig! Tror jeg bare må bevege meg mer/trene, for jeg klarer ikke gi avkall på søtt nå for tiden... Synes det hjelper å tygge søt tyggis, og også yoghurt o.l.
Tuddilidu Skrevet 28. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2009 Godt å høre at det ikke er bare er meg! Ja jeg ammer fortsatt, men det blir jo mindre og mindre ettersom lille spiser mer og mer fast føde. Trodde det ville gi seg litt jeg da. Sukk, men nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå