Gå til innhold

grysom & <3Knut-Elias<3

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Hvordan går det med deg? Skal du i gang med sprøyter nå?

Koselig at noen av oss "gamle" er her inne i dag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei grysom & <3Knut-Elias<3:)

Jeg tenker også på deg og lurer på hvordan det går med deg.......

Klem fra

Skrevet

så koselig å se at dere tenker på meg:)

joda jeg oppdaterer bloggen som en gal:P hihi

akkurat nå går jeg på primolut for å få mensen .. jeg har 4 dager igjenn av dn så får jeg vel blødning 3 dager etter d...

å på 3 dag mens så begynner jeg på dobbel pergo i 5 dager.. og så er det sprøytene sin tur... fren til ca dag 12 skal jeg inn på ul ofte for å se om egg modnes eller om vi må øke dosen...

jeg gikk/går også på metformin... blør neseblod av de og blir skikkelig dårlig i magen av dem så legen sa at jeg bare kunne slutte men jeg prøver litt til i håp om at det vil hjelpe litt..

ellers så trener jeg som en gal og spiser veldig riktig .. har nesten blitt litt hekta på trening:) så siden 27 juli har jeg gått ned 4-5 kg:D nå er d bare 15 igjenn:D

hvordan går det med dere???

Skrevet

Så utrolig flink du er:))))) *stolt av deg*

Jeg er inne i en periode der jeg kutter ut karbohydrater, og synes det funker bra. jeg føler meg bedre, og håper vekta vi registrere dette etter hvert.........veier meg hver onsdag:) Og har et mål om og kutte ut Pepsi max drikkingen mest mulig, er helt hekta på den:(

Neste uke skal jeg komme i gang med treningen igjen, har blitt dårlig med den etter blodproppene. Men begyner på spinning til madagen, skal jobbe denne helgen og har mer enn nok med det:)

Er på syklusdag 23 og håper de symtomene jeg kjenner er en spiren som klorer seg fast:)

Klem fra

Skrevet

spinning har jeg faktisk ikke prøvd:) men må nok prøve meg på det også:)

nå har jeg spist hva jeg vil i helgen.. kroppen trenger å lade litt opp... men jeg har trent selv om jeg har spist og kost meg:)

så spennede.. hvilke symptomer har du?

håper spira sitter for dere nå <3

Skrevet

Har hatt en veldig travel jobbehelg bak meg. Fredag før jobb kom jeg ut av dusjen, greide og vri meg litt forkjært og vips satt det en kink nederst i ryggen:/ Har vært en helt jæv.....helg. Så jeg må nok komme meg til kiropraktor i morgentidlig. Også jeg som hadde planer om og begynne igjen med trening denne uken:/ Søren også.......

Når kinken kom fikk jeg jo veldig vondt i venstre side, nesten som i eggstokken. Men tror vel dette er muskler......kanskje:) Ellers har jeg noen stikkninger og murringer, litt nedover øverst i lårene.

Mulig jeg må svi av en test i morgen tidlig.....er den negativ så blir jeg jo like skuffet om det er en mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag......

Stor klem fra

Skrevet

Hei igjen;)

Så utrolig spennende at du skal i gang med sprøytene snart. Krysser ALT jeg har for at det blir full klaff. Blir kjempespennende å følge med på deg framover:)

Så dumt at du reagerer sånn på metforminen! Håper at kroppen blir vant til det om ikke så lenge, så du kanskje kan fortsette. Så flink du er som har gått ned så mye på så kort tid! Har tenkt meg ned noen kg selv, men synes det er vanskelig;)

Det går bra med meg. Venter på brev i posten om når det blir prøverør. Håper vi får starte i oktober!

Hatt en fin helg?

Skrevet

Tenker masse på deg, du er flink. Ha en flott kveld. Lykke til videre

Skrevet

huff kink som er sååå vondt.. skulle kommet innom salongen du.. å fått en skikkelig muskel avslappende massasje.. da slipper de som regel:)

venter i spenning på hva testene dine sier:)

Skrevet

ja det er spennede og skummelt... første runde er ganske lavt hormon nivå... så jeg er veldig spendt på om d modner noe egg i det heletatt.. siden trippel pergo ikke gjorde susen.. men vi får vente i spenning og se..

skal du gå ned?? du ser jo kjempe flott ut!!!!

spennde å se i postkassen om dagen?

håper dere får komme inn så fort som overhode mulig:)

ja har hatt en kjempe fin helg:)

vært på mat festivalen og fått smakt og prøvd mye rart:)

og så har vi vært i bassenget med lillegutt noe han ELSKER.. å d er så gøy å se når han svømmer og gliser hele tiden:)

har du hatt en fin helg?

Skrevet

katta76.G94.J97.1ma.ønsker

er det meg du tenker på?

i så fall tusn takk:)

hvordan går det med deg?

Skrevet

Hei grysom, ja klart det er dg jeg tenker på. klemmer. Jo venter bare på å teste til helga. Hvis ikke ikm dukker opp. Hadde eggl.forige helg. Er nå snart 6 uker siden ma,men ingen mens imellom. Satser på vi er gravide begge 2 før jul. Ha en flott dag klem

Skrevet

Krysser alt jeg har for at det du må gå gjennom nå, gjør susen og at en spire sitter asap! :)

Flink du er med å komme i form, jeg måtte vært like flink! ;)

Var og danset swing i 2 timer i går da, og jogget på torsdag, ellers har jeg ikke vært flink...går mye i jobben, men det kan ikke betegnes som trening!

Har gått ned 2 kilo på et par uker, men mistenker at det skyldes streng selvdisiplin på hva jeg spiser (helt til jeg sprekker og vi ha godter, sukk)....

Kjempespent på hva de neste ukene vil gi deg Grysom! :)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...