monca*84*j12 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 heia snuppa.. Alt bra med deg i dag da? Fortsatt evig sliten og mye og gjøre? I dag har jeg faktisk hatt litt overskudd.. Misstenker at jeg begynner og komme inn i rutiner! Jeg har faktisk gjort masse i dag! Jeg hadde tidligvakt i dag, så sluttet halv 1.. kjempe deilig.. Så da dro jeg en tur på Apoteket og kjøpte omega3+folat.. Så handlet jeg middag. Når jeg kom hjem ryddet jeg, tørket støv, støvsuget, vasket og skiftet sengetøy! Så gikk jeg tur med vovvene! Alt innen halv 4!!! imponert over meg selv. Nå har jeg tent opp i peisen, og dusjet... slapper av.. deilig... Å nå gleder jeg meg til at vi skal gå gravide sammen altså!! Blir kjempe koslig!! klemklem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hei snupp! Nå begynner ting å komme seg. Føltes ut som om noe plutselig "løsnet". Så i dag er jeg ikke så sliten, og ser lyst på jobbingen. I tillegg fikk jeg brev om at karakteren min på bacheloroppg har blitt satt opp til en C, yeeey! Ååå, så bra! Deilig å ha litt overskudd etter jobb:) Høres så utrolig deilig ut å slutte halv 1! Smart med omega3+folat, da blir kroppen klar til å ta imot en spire. Har faktisk begynt å ta det igjen jeg og, virker som håpet kommer snikende tilbake til oss;) Ojojoj, så flink du har vært i dag! Utrolig at du orket alt det der etter jobb, også at du ble ferdig så tidlig. Da kan du slappe av med god samvittighet! Jaaa, det gleder jeg meg til og!! Tror det har vært meningen at vi skal gå gravide sammen hele tiden jeg;) Skal du noe morro i helgen da? Du hadde så mye planer framover, at jeg husker ikke hva du skulle denne helgen, hihi! Klemklem
monca*84*j12 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 Heia Så veldig bra at ting løsner da... OI sååå bra at du ble satt opp!!! Det var jo suverent da! Men syntes de har brukt lovlig lang tid på og vurdere oppgavene.. Men kanskje de må det... siden det er en klage liksom... Ja, det er deilig og ha litt overskudd ja.. Og veeeldig deilig og slutte halv1.. gjør det minimun en gang i uken, av og til to ganger... Ja, håpet er på plass igjen, kjempe deilig.. håper så veldig at Pergoen hjelper altså! Det var veeldig deilig og få gjort, tru du meg det trengtes.. Har gjort svææært lite siden jeg begynte og jobbe... hunde hår oooover ALT Ja, jeg trur også det er meningen! Det hadde bare vært en drøm som går i oppfyllelse! Vel ikke no morro vil jeg si... Jeg skal til mamma på Fredag, og drive med konf ting til søsters.. DET blir koslig.. Men på Lørdag skal jeg i 30 års lag..og har viiiirkelig ikke lyst AT ALL..... sukk du da? noe spennende som skjer??? klemklem nå blir det middag.. jeeeeej
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jaaa, veldig glad for å slippe den d´en! De brukte laaang tid ja, men fikk beskjed om at det kom til å ta tid pga sommerferien. Lurer på om jeg får nytt vitnemål automatisk, eller om jeg må be om det...? Åh så heldig du er! Verdt å starte tidlig når man kan gå hjem så tidlig. Da får man mye ut av dagen:) Ja det er kjempedeilig å ha håp igjen, har ikke følt mye håp i det siste. Krysser alt jeg har for at pergoen virker, og det tror jeg nok at den gjør;) Hehehe, kjenner til det (kaninhår her da:P)! Husarbeid er ikke det mest fristende etter en arbeidsdag;) Jaaaa!! Jeg håper så innmari at den drømmen går i oppfyllelse, og det ser jo lovende ut! Åååå så slitsomt med selskap man ikke vil gå i! Kjempekjedelig å måtte bruke store deler av helgen til det. Håper det blir morsommere enn du tror. Ikke noe spennende som skjer her, tror det blir en rolig helg. Hva skal dere spise da? Har spist på mc´ern vi;) God middag! Klemklem
monca*84*j12 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 Å ja, det kan jeg nok tenke meg!!!! Utrolig bra da! Kommer inn på Master om du vil du da.. Har du tenkt og søke det neste år, eller har du tenkt og jobbe videre? Jeg trur jeg jobber videre jeg. Så langt trives jeg kjempe kjempe godt på jobb! Jeg ville kanskje tru du fikk det automatisk, men ville ringt og hørt for sikkerhets skyld! Nei, uff.. jeg har hatt 0 energi til husvask osv kan du si. Men nå kjenner jeg den sakte men sikkert kommer tilbake.. Så hopefully så klarer jeg og holde det litt bedre her fremover.. hehe Jeg også håper veeeldig det.. Det hadde vært den beste belønningen i verden for og ha ventet så lenge. Men jeg er evig taknemlig for at jeg har hatt deg og vente sammen med. Tiden hadde nok vært veldig mye lengre om du ikke hadde vært her. Selskapet ble utrolignok koslig. Jeg hadde 0 forhåpninger for det, men velykket ble det altså. + at det ikke ble super sent. var hjemme i Nittedal rett føre 1.. så det var deilig.. Når jeg kom hjem ble jeg møtt av en kjærste som faktisk tok initiativet til sex! Og i himmelen så utrolig bra sex.. En må jo undre seg på hva som var galt. Han var skikkelig bra i natt asså... hehe... Skulle så øsnke han var sånn hele tiden! hehe Nå skal jeg bruke dagen på...ehhhhhm .... ingen ting. Og jeg GLEDER meg.. hehe stooor klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Ja kommer nok inn på master tror jeg..kom inn på utviklingshemming i år ihvertfall;) Jeg håper jeg får fornyet vikariatet eller får en liknende jobb, så kan jeg ta ppu på deltid ved siden av. Eller så blir det nok ppu på heltid. Tror jeg dropper master, med mindre jeg plutselig får veldig lyst til å jobbe i ppt eller noe sånt. Så deilig å kjenne at energien begynner å komme tilbake. Håper den dukker opp her snart og, hihi. Jaaa, det hadde vært helt fantastisk!! I like måde, det har gjort ventetiden MYE enklere. Er så fint å ha noen og prate med som virkelig forstår. Og nå kan vi forhåpentligvis snart gå gjennom en graviditet sammen:) Så bra at det ble koselig! Deilig å komme hjem litt tidlig. Hihi, så heldig du er som kom hjem til en klar kjæreste og hadde fantastisk sex! Da har du hatt en super helg ihvertfall! Så deilig å ikke gjøre noen ting! Jeg har vært på kino i dag og sett the proposal, kjempebra! I morgen skal jeg være med til sitteklinikk for å vurdere sittehjelpemidlene til en elev. Litt spennende, men føler ikke at jeg kjenner eleven godt nok enda til å kunne si så mye. Men jeg lærer vel sikkert en del av å være med:) Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå