Gå til innhold

Kjøpe vogn i Sverige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt og dra til Sverige og kjøpe vogn for og spare noen kroner. Luer på om dere som har kjøpt vogn har bestilt på forhånd? Hvor kjøpte dere vogn? Vi har tenkt og kjøpe en Emmaljunga City cross. Har ikke en farge vi Måååå ha. Kan en bare ta turen og satse på og komme hjem med det en vil ha?

takknemelig for alle svar og råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ringt først.. men de pleier vel å ha inne svart og blå.. har kjøpt to emmaljungaer i sverige, og ringte da først for å holde av..

kjedelig å dra på bomtur da.. vet det er stor pågang, og kjenner flere som har måttet bestille, g det er lang leveringstid..

Skrevet

Bor i Tvedestrand! Kan ta en dagstur til Sverige...om jeg skal lengre ned i sveige f. eks gøteborg kan vi ta det som en tur og ta en overnatting..

Skrevet

Kattis Babyshop i Strömstad har telefonnummer 0046-526-14326, de har gode priser på Emmaljunga og kjempeservice!

Skrevet

Tusen takk. Skal sjekke ut de! Greit og slippe bomtur!

Skrevet

Brukte dette tipset idag, jeg! Ringte og hørte litt om City Cross, de fikk den inn i uke 40, men var bare 500kr billigere enn i Norge så taper jo nesten på å kjøpe der:\

Skrevet

Du sparer jo litt på kursen også da :) Svenske krona står vel i ca 85,- nå tror jeg. Jeg kjøpte Emmaljunga duo edge der for noen dager siden, og selv om prisen var den samme som i Norge så sparte jeg ca 1200,- på kursen. Også fikk jeg jo stelleveske med på kjøpet, noe du ikke gjør i Norge :)

Skrevet

Kan jeg spør hva de kostet? hva var det du fikk pris på? Hvor har du fått pris i norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...