Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninen min får sitt 2 barn om ca 2 måneder. men hun trenger virkelig hjel til navn, så tenkte å legge ut en tråd for henne! :)

Pappa er mørk, fra Mexico. Venninnen min er lys, og norsk.

Fra før av har de nydelige Tia, en mørk liten engel med verdens fineste nøttebrune øyne og gyllen hud! nå kommer lillebor! og trenger virkelig hjelp med navn til en liten mexi-norsk gutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tia er pent, enkel, mykt og greit :) Syns lillebror bør få et lignende navn, ikke Maximilian, Nathaniel, Christopher, slike lange navn;-p

Tia og Noah

Tia og Lucas

Tia og Philip

Tia og Devin

Tia og Kevin

Tia og Dennis

Tia og Jonas

Tia og Gabriel

Tia og Liam

Tia og Levi

Tia og Max

Tia og Milo

Tia og Leo/Leon

Skrevet

Tia var et nyedlig navn som jeg ikke har hørt så altfor mye! kjempe fint! så kanskje lillbroren kan få et litt mindre brukt navn også!

mine forlag til lillebror er:

Max

Silas

Elemano

Emanuel

Jordan

Jerome

Simon

Leo

Tia og Leo er min favoritt ^^

Skrevet

Vil de helst ha navn som er meksikansk eller norsk lydende?

Tia og Tiago? ;) bare tuller...

Må si at Marco er et fint navn på en brunøyd sjarmør (som han sikkert blir..). Men blir det for spansk?

Andres

Erik/c

Gabriel

Alvar

Daniel

Adrian

Men jeg vet om en helmeksikansk gutt som heter Håkon, så man jo gjøre hva som helst.

Skrevet

Hva med

Tia og Ivo??? :o)

Skrevet

Nå har vi lest igjennom svarene sammen! Og er enige med du som skriver at lillebror burde få et enkelt og greit navn som Tia. Om navnet skal være norskt eller mexicansk vet vi ikke helt.. kanskje helst en mellomting som Tia.. Det er ikke et typisk norsk navn, men ikke typisk spansk heller! Ettersom pappa er fra mexico har jo barna ikke akkurat nilsen som etternavn.. så vi har funnet ut at noe som Håkon (Banderaz) så et ikke typisk norsk navn ville vært fint, men også spanske navn..

Likte Liam, Max og Levi godt! Pappa har likt Marco lenge, også Daniele (noe jeg syntes blir litt for femenint i norge) takknemelig for mer hjelp :)

Skrevet

Blomstersara og jeg tenker helt likt

Tia og Ivo:-)

Skrevet

Hehe... Er ikke en dum kombo det der altså... ;o)

Skrevet

Daniel er fint, men må bli skrevet sånn. Daniele virker som et jentenavn, akkurat som du skal skrive Dennis - Denise, Gabriel - Gabriele osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...