sebylon Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Noen som har fått det? Jeg testet svakt positivt med Aco Preg i ettermiddag, IKM. Kan jeg stole på resultatet tror dere? Skal avgårde og kjøpe en ny test som jeg kan ta med morgenurin i morra da :-) Håper, håper, håper!!!! Ett år siden jeg slutta med p-sprøyte nå.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Jeg tror nok du kan stole på den, så jeg hvisker et lite gratulerer;) Masse lykke til med ny testing i morgen!
sebylon Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 Testet igjen nå når jeg sto opp, og det kom en svaaak strek.... Ble litt skuffa for at den ikke var sterkere enn i går ja. Håper virkelig ikke at dette er nok en falsk positiv. Det har jeg opplevd maaaange ganger med CB. Derfor kjøpte jeg et annet merke denne gangen. Lei av å bli lurt av testene og få forhåpninger. Nå skal jeg vente og se om mensen kommer i løpet av helga. Hvis ikke, tester jeg over helga igjen. Da bør streken være tydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå