Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jo visst er det. Og jeg har skrevet på den siden og den linken det gjelder, hva du mente og hva jeg mente. Og at det er åpent for debatt.

Jeg gjorde det jeg mener er riktig, du bryr deg ikke, og da er der vel egenlig bare å si case closed?.

Er fullt klar over at jeg legger meg oppi noe jeg egentlig ikke har noe med, men det er vel også skjønnheten med et internett forum.

Hva i alle dager skal Espen gjøre med uansvarlige foreldre? Det er jo ikke sånn at Espen kan sette seg på moddepeden sin med fulle blålys og tute etter mennesker irl for å gi de en skjennepreken. Han er lite nok her inne om han ikke i tillegg skal leke etterretningspoliti, noe han selvfølgelig ikke har myndighet, ressurser og antagelig heller ikke kunnskaper til.

Joda, kvinne mennesker har tydeligvis tilta, både på den ene og den andre måten. Kjenner vel også igjen skrivestilen fra noen ultralange innlegg på anonymsiden, men man kan jo hverken vite om hun er kvinne eller mor. Hun kan like så godt være en 15 år gammel gutt som kjeder seg. En anmeldelse av forholdet vil garantert bli henlagt, for intet kriminelt forhold foreligger. Barnevernet ville kanskje ha tatt en bekymring litt mere alvorlig om de hadde fullt navn og en konkret episode IRL. Nettsvada er det flere av oss som kommer med fra tid til annen uten at det er basert i faktiske forhold.

For ordensskyld vil jeg legge til at jeg syntes du, cat, argumenterte godt med damen og jeg er enig i det du skriver rundt innleggers tanker om barneoppdragelse.

Nå var det vel ikke akkurat politi jeg ønsket han skulle være da, Jeg ønsket at han skulle gjøre det JM Siri har gjort noen ganger da det dukket opp lignende innlegg hvor brukere er blitt bekymret, og ikke visst om de skulle reagere fordi det kunne være tull eller sant. Hun har sjekket opp brukeren for å bevisttgjøre seg på om det er en bruker som bare kødder med et alvorlig tema, eller om det er en reell hendelse. Så utfra det avgjøre om DE vil gjøre noe videre. Men jeg skjønner jo da at Espen ikke vil det, siden han anerkjenner metoden som ble brukt.

Jeg har ihverfall gjort det jeg mener er riktig, og skulle det nå engang være slik at dette var reelt og at det får senvirkninger for de ungene så var det ihverfall ikke hos meg det stoppet. MEN jeg er nærmest overbevisst om at det er tull for å skape blest. Men nå vet jo de aller fleste at man KAN tulle med hvordan man behandler barna her inne uten at noen reagerer, samt skrive ut i detalj om div overgrep mot barn helt tryggt, for han kan jo ikke gjøre forskjell da, utfra hva HAN mener er galt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...