Gå til innhold

CFC(Nordica)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt mail til CFC i dag, og fikk time til telefon konsultasjon om 1,5 uke.

Jeg har bare vært på StorkKlinik`n tidligere, men har pco/s og manglende eggløsning, så da hiver jeg meg over til CFC i stedet.

Men, er det noen som vil fortelle litt om hvordan CFC fungerer?

-Hva blir tatt opp under tlf samtalen?

-Må jeg dit for undersøkelse når jeg blir godt fulgt opp av privat gynekolog her?

-Kan jeg bare sende ned prøvesvarene, og få tilsendt resepter, for så å dra ned når gynekologen min ser at det er på tide med inseminasjon eller IVF?

-Er CFC vandt til utlendinger?

Andre erfaringer eller tips?? På forhånd, takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Tatt opp: Ingen verdens ting, egentlig. "Hei, det er Lindenberg fra Nordica her, du vil ha IVF? Lavstimulert? Ok! Hva er BMI? Og du er så og så gammel...? Ja, men det er sikkert utmerket! Da sender vi medisinskjema, så kan du begynne ved neste menstruasjon? Lurte du på noe mer? Godt, så sier vi det, farvel!" Det hele tok under fem minutter. Ha klart alt du måtte lure på før samtalen, og føler du ikke at du får svar nok så ber du om flere samtaler.

-Nei, det holder lenge å møte opp der første behandlingsdag, enten det er for egguttak eller inseminasjon.

-Ja.

-Ja.

De er høyst kompetente, og veldig hyggelige når man først snakker med dem - men ekstremt... effektive, kan man vel si. Du må ofte mase for å få infoen du vil ha.

Skrevet

Tusen takk for svar shute! :)

Jeg har hørt at det kan gå litt fort i svingene ja, og da blir jeg litt stressa for at jeg ikke skal få den hjelpen jeg trenger. Men jeg må vel bare prøve meg fram og spørre litt :) Også går det vel ann å sende en mail hvis en lurer på noe?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...