mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 hadde ma for 5uker siden ( om noen få dager vel og merke), var da 13 uker på vei. og hadde el for snart 3 uker siden. skulle da ha tr søndag eller mandag. i går kom mensen, men utpå kvelden stoppa det helt opp igjen, og har ikke hatt så mye som antydning til blod etterpå. kom ikke så mye i går, men jeg bruker ikke blø så mye heller før dag 2. de siste 3-4 dagene har jeg vært noe kvalm på formiddagen, og i dag kasta jeg opp 1 gang. har ikke ømme pupper (fikk ikke dette før i uke 8 eller noe sist), har ikke menssmerter, men litt stikkinger nederst i magen her på tirsdags kvelden. så kommer det største problemet, eneste gravidits testen jeg har tatt etterpå er en sånn bilig strimel test som er utgått på dato, det var vel forrige uke eller noe. tror det var kontroll streken som kom opp, men synes de er vanskelige å tolke så vet ikke om det kansje var graviditets streken og ikke noen kontrollstrek som kom. så derfor vet jeg ikke om hcg er ute av kroppen, og heller ikke om et positivt resulat på test nå vil være rester fra forrige eller ikke. så jeg tørr ikke teste, men holder på å bli gal av mine egne tanker i dag. noen råd om hva jeg kan bør gjøre? og hvor stor er samsynnligheten for at jeg har hcg fra sist i kroppen nå?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hei vennen. Kjøp en test,slår den ut sterkt er du garantert gravid. Sjansen for hcg nå er veldig liten. og da slår det i tilfelle ut svaaakt slik det gjorde på meg. Tok en test i dag, var heeelt hvit. Men har veeeldig magevondt og rygg vondt samt kvalm siden før el på lørdag. GUUUd så spennende.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 hei vennen min. burde vel kansje kjøpe en test, men er så redd for feil resultat. er den negativ kan jeg leve med det, men er den positiv vet jeg ikke om jeg skal grine eller le. men åssen test bør jeg ta da? er den digtale jeg har brukt tiligere, utenom de strimmlene jeg ikke skjønner så mye av da.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jeg liker bedre clearblue +. Hvis streken er tydelig og kommer før 3 min, ja da tror jeg jammen med du er gravid. For du tok jo og test som var neg for en stund siden. Den blir ikke plutselig tydligere igjen nå da. LØP OG KJØP,hehe. Var veldig mistenkelig dette. Jeg er sååå spent selv. Sliter så med magevondt. og er veeeldig slapp. Men kan være kroppen som reagerer rart. men merkelig å skal ha så mye vondt så tidlig etter el? OIIIII får store forhåpninger for oss hehe.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 PS vi hadde jo begge mye sex etter ma,og man er ekstremt fruktbar da,så det er lov å håpe.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2009 men bør jeg ta cb digital som jeg bruker å ta eller cb med streker/kryss? vet ikke med sikkerhet at den var negtiv sist, når jeg tenkte på det etterpå er ikke jo ikke sikker på hvem av strekene som kom opp, bare at det var kun 1 sterk og ikke 2. ja ble jo endel sengekos, men måtte jo ta igjen for de tapte månedene hvor jeg heller kasta opp... hehe.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Kjøp en av hver, så tar du den med kryss først. Er krysset litt svakt tar du vb digital i morgen tidlig.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 DYTTER. HAR DU REIST VENNEN: HEHE
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2009 de hadde ikke cb vanlig, bare digital. så kjøpte 1 cb digital og 2 QR med streker. tok en QR nå og den var negativ. så får se ann noen dager om tr dukker opp igjen. hvis ikke får jeg ta ny test på morra urin over helga. er skuffa nå, men samtidig litt letta siden da slipper jeg å tenke meg grønn over om det er rester av hcg eller ikke.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 ÅÅÅÅ så dumt. Men ta en til om noen dager hvis ikke du får mere mensen. kan og være du ikke får mere mens denne perioden. Fikk og blendahvit idag for første gang på 1.5 uker. Ble letta da, for da vet jeg at neste test er riktig hvis positiv. Men for all del, kan være hcg kommer sent denne gangen. Ble lei meg nå jeg på dine vegne, fikk så håp nå. Men glad for at du ser det på den måten. Stooor trøsteklem.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2009 har jo forberedt meg mentalt på at jeg ikke blir gravid før etter 1 mens, er nok derfor jeg tar lett på det. kan jo muligens være at jeg bare har ekstremt liten mens nå første gangen. vet neimen ikke jeg hva som skjer i kroppen siden den er sånn nå.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Nei du kan så si. Fra mens symptomer her,til grav-symptomer. Skjønner ingenting. Men vil jo vise seg neste helg.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. august 2009 disse kroppene tror jeg jammen meg leker med oss. hehe. utrolig dårlig gjort av kroppen min å sende signaler om at noe er på gang, når det ikke er det.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 Hehe,ja ikke sant. Får stole på spådama... Og jeg er sikker på hun har rett. min magefølelse sier det samme, og min venninne sier den er god
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 27. august 2009 ja, får krysse fingrene og håpe på det. men beste er jo hvis jeg klarer å tenke minst mulig på det da.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 hehe ja det er ikke lett,går i hodet på en hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå