Gå til innhold

Sambandsnummer?? Noen som jobber i Telenor her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg spør sikkert dumt! Er i gang med skifte av internett-leverandør fra Ventelo til Telenor.

Bestillte automatisk via nettsiden deres og fikk dette svaret på mail:

Hei, og takk for din henvendelse!

Sambandsnummeret som du har oppgitt (XXXXXXXX) er allerede hos Telenor og registrert på deg i (adressen min)

Ønsker du et nytt ADSL abonnement til (adressen min)?

Jeg vet ikke hva sambandsnummer er, og jeg oppga ikke noe nr når jeg bestillte, utenom fødselsnr, postnr og tlf nr..

Hva faen er et sambandsnummer??

Fortsetter under...

Skrevet

Det er et unikt id-nummer på di bredbåndslinje

Skrevet

Ja, men hva betyr det?? At jeg allerede har Internett fra Telenor uten å vite det??

Skrevet

Telenor eier jo det fleste av linjer. Så kan det være at Telenor opprinnelig eide linja mon tro, altså før du fikk Ventelo?

Kunne spurt mannen min, men han er ikke hjemme fra jobb enda.

Skrevet

Huff, blir så oppgitt..er alltid noe trøbbel med sånt. Jeg aner ikke selv..

Måtte oppgi at jeg har Ventelo fra før av, da mener jeg Telenor kontakter de og bytter abonnement. Har sagt opp Ventelo, er 3 mnd oppsigelsestid og de skal vel da slutte å sende meg bredbånd nå i August.

Skrevet

Sambandsnr er unikt for den linjen du har. Dette er ID på din xDsl linje hos den leverandøren du har. Skifter du leverandør så for du nytt Sambandsnr. Du sier at du skal bytte fra Ventelo til Telenor. Da kontakter Telenor Ventelo, hvis du har signert ett fullmaktskjema på ISP bytte. Hvis du har gjort dette går det automatisk. Du skal få nytt modem fra Telenor med dato fra når ditt abbonement begynner å løpe hos dem som leverandør.

Hilsen

Ansatt i ventelo bedrift

Annonse

Skrevet

Tusen takk for svar..da må jeg nesten ta en tlf til Telenor, for da har enten de eller jeg rotet litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...