Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Gutten min har blitt helt umulig i det siste.Ikke vil han sove,ikke spise,ikke kle på seg og ikke sitte rolig når vi kjører bil. Flere som har det sånn med sine små?
løkky82 Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 heihei.. Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Gutten er umulig på stellebordet. Nekter å ligge på rygg for å kle på og vaske. Drier å gjir han forskjellige ting han kan fikle med...alt kastes på gulvet. Verst er det når vi skal skifte bærsjebleier:) Brødskiver og middagsmat som han tidligere var glad i nekter han nå spise. Spytter bare ut og vrir hodet bort. jeg håper og tror det bare er en fase og at det snart vil går over....
Gjest Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jaaaaaaaaaaaaa! Skifte bleier er en kjempeutfordring. Er livredd hver gang det er baesjebleier jeg, for da flyr bleier og vaatservietter overalt og ned paa gulvet + at han kaver og vrir seg som en orm. Det samme med à ta av/paa klaer. Mating gaar greit foreloepig, men naar han er mett slaar han til skjeia saa alt kastes utover. Sovinga..... er et kapittel for seg selv, og har alltid vaert det. Syntes han ble bedre her for noen uker siden da jeg sluttet med nattamming, men naa er det et styr fra en annen verden hver kveld naar han skal sove. Da er det skriking, reiser seg opp og slaar smokken i veggen. Kaster bamser og alt ned paa gulvet... Han vaakner ofte paa natta, og noen ganger holder han paa i et par timer. Da er det enten jabbing med bamsene, eller skriking for han vil opp. Dryyyyyyyyyyygt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå