Gå til innhold

Easyife -noen med erfaring?


*Milla74*

Anbefalte innlegg

Hei!

Litt usikker på hvor smart jeg har vært nå.... Så et flashy reklame blad for Easylife konseptet, og ble ble veldig gira på å høre mer... Skulle på et såkalt "uforpliktende og gratis samtale/intervju " med høy salgsfaktor...Med drømmen om å bli en del kilo lettere stående i panna, og en smule svak (...) dømmekraft hadde jeg plutselig inngått avtale om kurs. Bindende. Og dyrt...

Så nå er jeg veldig skeptisk, og angrer litt... Er det noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen erfaring selv; men kjenner fler som har gått ned masse på dette!! via trenings senteret her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble du med på det?

Jeg skulle på en såkalt "intervju", som da skulle være helt gratis og uforpliktende.... Jommen!! Han som drev dette kunne sikkert gjort det stort på salg av time share leiligheter i Spania, for før jeg egentlig skjønte hva som hadde skjedd, hadde jeg latt meg overbevise. Skrevet kontrakt og betalt en delsum...

Da jeg kom til meg selv, skjønte jeg at dette ikke var noe for meg, men det gikk ikke an å gjøre om på...Og han som skulle være veilederen min var en usympatisk fyr som mange ble helt satt ut av...

De må jo gjøre store penger på dette, for de er skikkelig drilla på å overbevise oss tjukkasser... At det funker tror jeg jo, men hey! Konseptet der gikk jo på å drikke shaker tilsvarende 600 kcal om dagen i 6 uker. Selvfølgelig går man ned i vekt...

15.000 kr koster det, sykt spør du meg :0(

Men nå håper jeg jo at andre driver konseptet på en litt mer ok måte da...

 

Andre med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg har nettopp begynt på easylife.tok første shakene idag.og hadde prøvetime igår.jeg synes også det er utrolig dyrt.men fikk det av mamma;)

 

grudde meg masse til shakene siden jeg regnet med de smakte mel slik de fleste andre gjør.men var ganske gode disse da.har egentlig bare positiv erfaring til nå ihvertfall.instruktøren er hyggelig og ringte faktisk og lurte på hvordan første dag på shak var,men da hadde jeg fremdeles ikke begynt.regner med 8 uker på pulver.og så forsiktig begynne med ett måltid.magesekken krymper jo siden jeg nå bare har shaker,så det vil hjelpe etterpå med at man blir fortere mett.og har da også innarbeidet meg på å spise faste måltider..

 

 

men har du trekt deg eller går du på kuren nå?

trenger jo noen og gjøre dette sammen med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt på å melde meg på dette, etter å ha prøvd alt fra div. dietter, reductil+++. Fikk også en flashy avis i postkassa. Men har hørt fra andre at det var veldig dyrt, men 15 000,- + shaker, hørtes jo helt utrolig dyrt ut!

 

Klart de spekulerer i oss tjukkasser, vi er jo ganske desperate og lar oss lett "lure"...

 

Har en venninne som prøvde dette for noen år siden, men funket ikke for henne ivertfall. Men man får jo bare høre om de som lykkes :-\

 

Men det må jo være en angrefrist på lik linje med andre ting man kjøper, bare fortell dem at det var ikke dette du ønsket likevel, og at du ikke vil gå på kurs likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 000kr!!!???

 

Det var jo helt sykt! Jeg syns også det høres rart ut med bindende påmelding. Man har da alltid angrerett! Sjekk ut det før du blir med på noen du ikke ønsker.

 

Jeg er dessuten veldig skeptisk til "pulverkurer" som en gang må ta slutt og da er det rett opp i vekt igjen. Har troa på at den gamle leksa med å endre vaner fungerer bedre på lang sikt. Har selv kuttet ut karbohydrater og gått ned 10kg på 3-4 mnd. Har holdt vekta i 4 mnd nå ved å innføre litt mer karbohydrater så jeg kan leve et godt liv med mat jeg liker. Skal ned 10 kg til på samme måte, men ville stabilisere meg sev først for å se at det går å holde vekta.

 

Lykke til uansett hvilken metode dere bruker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye om Easylife, men, er ikke fan av pulverkurer what so ever. Jeg ødela forbrenningen min på det...Jeg har "utviklet" mitt eget konsept. Jeg "tenkte" at jeg hadde idealvekta mi, og spiste derfor deretter for å "holde vekta". Det resulterte i for meg et vekttap på 20 kg på 6 mndr. En må endre livsstilen, og en vil jo ikke forsake noe mat...Det kan ikke jeg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg sjekket med forbrukerrådet ang angrefrist. Siden avtalen var inngått på "deres territorium", altså i treningssenteret, gjelder ikke angrefristloven...

Så jeg endte opp med å true den gale mannen med avisoppslag og det hele, og da gikk han med på å la meg slippe å betale for hele kurset. Men første innskuddet på over 4000 kr var tapt...

 

Ja, ja. Men nå er dette noen månder siden, og jeg har siden da gått ned 16 kg! (4 mnd) Har gått på ketolysekuren, og den har funka kjempefint for meg!

Jeg kan varmt anbefale den ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser jo at denne tråden er gammel. Men legger inn et innlegg for det. Jeg har meldt meg på EasyLife, og er veldig fornøyd med konseptet. Det er helt sikkert mange som ikke lykkes, men det kommer jo an på hvor innstilt man er i utgangspunktet, og på hvor sta man er. Det er jo et livsstilsendrings kurs, så man må være villig til å endre livsstil. Jeg vet inderlig godt at hvis jeg ikke endrer livsstil med mindre og sunnere mat pluss trening, vil jeg gå opp igjen alle kiloene når jeg er ferdig. Det jeg synes er bra med konseptet, er at kurset varer i 6 måneder, og man er medlem av treningsstudioet i et år. Så regner også med litt støtte og motivering til fortsatt trening etter at de 6 mnd er ferdig. Jeg skal ned så mange kilo, at jeg regner med å gå på bare shake i 9 uker, som er maks, før jeg gradvis bytter ut en shake med et måltid osv.

Jeg har nå etter de første 4 ukene gått ned 11,5 kg, og må si jeg er veldig fornøyd med det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...