shnuppelure77 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Må bare si det til noen, men det skal man jo ikke enda, så derfor forteller jeg det her: Jeg er gravid!!!! Etter 4,5 år med prøving og 2 mislykkede forsøk så ventet jeg mensen forrige uke for å starte opp med kort regime for siste gang på riksen. Men mensen kom ikke og i dag tok jeg en billig stimmeltest hvor det dukket opp to kraftige streker nesten med det samme. Jeg kunne ikke tro det, så jeg tok enda en test, denne gang en clearblue digital og etter kun noen sekunder dukket ordet opp: "Gravid". Mannen min tror det ikke, jeg tror det ikke: Vi er helt i skyene, vet mye kan gå galt o.s.v, men nå ser det i hvert fall ut som jeg "virker" likevel. Det eneste jeg har gjort denne måneden var å ta pergotime, (har brukt det før jeg startet med IVF også) jeg spurte på riksen om det var ok å gjøre det i ventetiden og det var helt ok. Håper dette kan gi litt håp der ute, jeg var sikker på at det var så og si umulig etter så lang tid, men det er alltid et håp!!
anneman Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Gratulerer så masse..det er så kjekt å høre..jo det gir jo litt håp dette da å lese innlegget ditt. Du og mannen din må nyyyyte det masse og lykke til med spiren.
to snart tre Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Gratulerer så mye! Nyt graviditeten, ta livet med ro og gled deg over nyheten om at dere endelig er gravide. Kjempe artig å høre!!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Gratulerer så mye. Kos dere med graviditeten )
SkyBaby Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Gratulerer så mye! Det gir meg et lite håp, nå som vi har holdt på i 4 år og enda ingen spire.. Lykke til med graviditeten!
sweety72 Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Gratulere så så så så mye. jeg ble også gravid i denne måneden etter 7 års prøving. Det er vedlig koselig å høre når noen lykkes etter så lang prøving. Stor klem!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Gratulerer!! Morro at dere klarte det på egen hånd:o)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 oi hehe så morsomt da!!!))) gratulerer så mye tenk at du "virket likevel;))da håpr vi alt går bra framover:)
sara_82 Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Gratulere så masse Kjenner følelsen... Fikk samme resultat etter 5 års prøving i dag... Krysser fingrene for at spirene våre klorer seg fast, og blir der de neste månedene
Gjest Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Må få lov å gratulere deg her også, for en helig følelse det må være Lykke til med svangerskapet! )
shnuppelure77 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. august 2009 Tusen, tusen takk alle sammen! Jeg skal tenke masse på alle dere som er her inne, jeg syns alle fortjener å lykkes. Krysser fingrene for dere alle sammen - STÅ PÅ!!! ))) Gratulerer til dere også, Sweety72 og Sara_82 !! Det blir en spennende tid fremover! ) Stor klem til dere alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå