Gå til innhold

Pappa er ikke så veldig interessert...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje denne graviditeten ikke har "nyhetens interesse" for pappaen i og med at han har 3 barn fra før, og vet hva som skjer under en graviditet? Eller at han blir mere interessert etterhvert som magen vokser og han kan kjenne spark utenpå magen og sånt?

Her er pappaen veldig interessert, men ikke hele tiden. Er vårt andre barn. For oss som går gravide, kjenner vi jo på det hele tiden, mens for pappaen kan det gå i perioder når det skjer noe (spark, UL, innkjøp, navnediskusjon, osv). De har jo ikke samme nærheten til den lille i magen som oss.

Jeg opplever det sammen som deg, (jeg er gravid med 2. barnet). Men det var akkurat slik med 1. svangerskapet og. Han får lite forhold til voksene magen, og har aldri lest et ord om saken, og så jeg blir også veldig skuffet, men vi har snakket sammen og han innrømme at det er bare ikke ekte nok for han. Det skjer når fødselen er i gang, og han kan opplever mye mer enn før.

Han er en fantastisk far når babyen kommer, så jeg er ikke bekymret for det, men jeg må innrømme at jeg blir veldig misunnelig når jeg hører andre fedre snakker om deres kone/samb. som er gravid osv, eller se disse bildene når pappaen koser voksende magen, og har en mye nærmere forhold.... men jeg bare må akseptere situasjonen, og gleder meg til når babyen kommer :0)

Så godt å lese svaret ditt. Min mann er også en helt fantastisk pappa for våre 3 barn. Kunne ikke tenke meg noen bedre. Er kanskje derfor jeg stusser over hans manglende interesse for den voksende magen...

Men vi får holde ut til babyen er ute... og glede oss over at vi vet at pappa er fantastisk når nurket faktisk kommer!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...