Gå til innhold

Brudekjoler i store størrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg neste sommer, og er ganske stor, størrelse 46 ca. Har et håp om å gå ned mange kilo før den store dagen, men om ikke dette går, er det sånn at det er vanskelig å få tak i brudekjoler med store størrelser? Har angst for å komme inn i en kjolebuitikk og det bare er kjoler i str 38 der...

Fortsetter under...

Skrevet

jeg er en mellom ting av 42 og 44, da jeg skulle prøve kjole så var det i en butikk som skulle legges ned så utvalget var ikke av de beste, men alikevel så var der flere som var passelige til meg, men synes de ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg så jeg kjøpte ingenting der. Men var så heldig å finne drømmekjolen min på nettet på finn.no og da kun 15 min ifra der jeg bor, kjolen var ubrykt og sto som støpt, og den fikk jeg for 2000.

Et tips kan være å finne ut på en brudesalong hvilke form/fasong som passer til deg, også se på nettet, kan gjøre et kupp der.

Velg gjerne en kjole med snøring i ryggen, da kan du variere størrelsen uten å sy en ting, bare snøøre igjen.

Skrevet

Jeg bruker også 46 og for meg var det mange å velge i i vidden. Men er 180 høy og ingen av kjolene var lange nok. Da måtte de spesialbestilles og ble ca 3000 dyrere.

Om 14 dager kan du kjøpe min :o)

Skrevet

Hei

Det er mange av oss som slite med kleds str.. Men Hva med å skreddesy etter dine mål. Jeg hørt om nettside www.gfmote.com. De skreddesy ettermål. Og det er bare å sende bilde av din drømme brudekjole som du vil bruke å de fikse det til deg svært billige også.. Håpe dette hjelpe deg litt...

Skrevet

Det gjør jkdress.com også. Problemet da og sikkert på den du nevner er at du ikke har returrett siden den er skreddersydd.

Skrevet

jeg er veldig stor, men har ingen problemer med å finne vakre kjoler...jeg er str 50-52, men i brudekjole føler jeg meg vakker :D

• 1 måned senere...

Annonse

Skrevet

Jeg skal selge min brudekjole i str 46, kan sende bilder om det er av interesse..

Skrevet

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19195714

Her er min NYDELIGE brudekjole!

Kjolen er helt genial for oss litt frodige, da den har snøring i ryggen så man får strammet inn og "laget" en fin midje.

Dersom du er interresert så kontakt meg så kan du komme å prøve:)

Kan også få med underskjørtet gratis, for jeg trenger litt skapplass igjen:)

Den er mye flottere i virkeligheten enn på bildene!:)

Skrevet

Hvor har du kjøpt de hvite skoene med en slags reim over som var på det ene bildet??

De var så fine:)

• 5 uker senere...
Skrevet

Ebay har et hav av kjoler, og de aller fleste skreddersys.

der kan du få kjole til tusen lappen og oppover og akkurat i din størrelse.

de er jo så billige at man har penger til å prøve om det går, og heller selge igjen hvis størrelsen ikke stemmer. Stoffet er i samme kvalitet som kjolene til 10 000.

Skrevet

wow...jeg skal gifte meg i akkurat samme maggie sottero kjole i april...den er vakker ikke sant?

ble så glad når jeg så bildene dine...har bare sett kjolen på syltynne damer, og meg selv selvfølgelig...men er morro å se andre i samme kjole :D

gleder meg til å bruke den :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Abigale har brudekjoler i alle størrelser, fra str 44 og oppover om jeg husker rett, kjempefine kjoler!

agibale.no

Skrevet

Hei,jeg var på agape salongen i oslo å prøve brudekjoler for ca 1 måned siden og de hadde mange i litt større størrelser. I tillegg bestiller de bare opp kjolen i større hvis de ikke har den inne. De var også store i størrelsen så jeg kunne gå ned 2 str fra det jeg vanligvis har, genialt!

Annonse

Skrevet

Brudekjoler i store størrelser er ikke så lett å finne nei...

Men fant en nettbutikk www.glamdress.no som har størrelser opp til 54

og til bra priser!:)

Skrevet

Jeg har vært i flere brudesalonger og alltid fått prøve kjoler. Jeg er str 54 nå, men jobber meg nedover.

Ikke alltid man får lukket igjen kjolene, men et inntrykk får man jo.

Jeg har tidligere prøvd Maggie Sottero kjole, mange fine, men valget falt på en kjole fra Morilee.com. De har en egen "avd" med brudekjoler i store str. Står under Julietta. Prøvde en i brudesalongen idag, og falt pladask :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...