illeana Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Og han kjendte på livmoren og skrev svangerskap bekreftet... men så tok han en test i urin og den va negativ....... ble såå skuffa.... han tok blodprøve og å sa at han sku se på den og hcg hormonet steg. Men hvordan er de testene de tar hos legen da? Kan jeg være gravid fordi den ble neg? Har ikke fått mens... Og hvorfor skrev han svangerskap bekreftet etter gu?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Uffda, ser ut som du sitter igjen med flere spørsmål nå enn før du gikk dit:/ Tok han en hCG i dag???? Og når skal du ta neste da???? Klem fra
Lotta2010x2012 Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 off, så kjipt.. Skjønner du er skuffet. Men de testene de tar der er ikke noe bedre enn de man tar hjemme, har du tatt en i dag hjemme? Kan tenke meg at han bekreftet graviditeten fordi, uansett om du kommer til å få en sa, så har det oppstått en graviditet.. Krysser fingrene for deg! Håper prøvene dine stiger!!
-68mamma Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Han kjente vel at livmoren din var forstørret - hvor langt skulle du være på vei ? Du skal inn over helgen og måle hcg enda en gang for å sjekke om hcg har økt ?
illeana Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 Hjeeeelp.... Legen ringte 3 ganger men eg hadde glømt telefonen så fekk ikkje vite ka det var... må vente til i morgen.. Tok jo sånn hcg prøve så han sku ringe visst han fant noe sa han.... Han ringte jo samme dag så håper på gode nyheter.... Hva tror dere?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 hold motet oppe.. søstra mi testa neg 3 ganger hos legen men jeg har et tante barn på 15 år som bevis på at hun var gravid alikevell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå