Mor Løvehjerte Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Vesla startet utelukkende med lettmelk på mandag. Har de tre siste ukene før det fått halvt-om-halvt med mme og lettmelk, for gradvis å redusere mme til vi til slutt sto igjen med bare lettmelk. Hun ville ikke ha ren lettmelk til å begynne med. Nå har vi altså vent henne til lettmelk, og hun har blitt hard i magen. Har i grunn aldri hørt at dette er vanlig. Skulle nesten tro hun i stedet kunne bli løs i magen av lettmelka. Tror ikke vi har gjort de store forandringene i kostholdet hennes forøvrig. Det meste er som det pleier. Vi kjører på med frukt og svisker, og holder igjen bananer som hun har en tendens til å bli hard i magen av. Spørsmålet mitt er om dere har samme erfaring som oss?
Mor Løvehjerte Skrevet 27. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2009 Ja, hun er nettopp passert året forresten. = )
Gjest Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jeg husker lillegutt fikk vondt i magen (husker ikke hard mage) når vi så smått begynte med melk. Tok da en pause når jeg skjønte det kunne være melken, og begynte litt senere, da var det ikke noe problem, og er fortsatt ikke noe problem. Mulig det bare er en tilvenningsfase for magen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 jeg har samme erfaring. gutten min er nettopp blitt 1 år og får både mm og lettmelk. før bæsjet han 6 ganger dagen, nå bare 2-3 ganger og bæsjen er også veldig hard. før var den alltid mye mer flytende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå