Maya_1 Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Bare lurer. Selv har vi avfeid tanken på å skaffe lekegrind med at det er bortkastet penger. Vi har liten oversiktlig leilighet, ingen katter, ingen peis eller trapper. Men svigermor insisterer på at hun på død og liv trenger en lekegrind hos seg selv. Til jenta vår. Som om vi har tenkt å renne ned døra der hver dag.. Hun er 8 måneder, og jeg forestiller med dette bare er noe som kan brukes et par måneder til? Til de ble året, og begynner å gå litt? Gubben mente lekegrind kunne brukes frem til ungene var 2-3 år, men jeg synes det hørtes brutalt ut å putte en 2 åring bak en lekegrind.. Ingen stor sak, men har blitt en stor diskusjon her skjønner dere
MintCondition Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Aldri brukt lekegrind vi heller, men antar at man slutter når ungen er halvannet året eller så? Storesøster her i heimen begynte ihvertfall å klatre ut av sprinkelsenga si da hun var halvannet, så jeg vil anta at en lekegrind ville vært lett match...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå