Gå til innhold

ÅÅÅÅHH!! 2åringen har tegnet på tapeten med fargestift!! kan det fjernes??!! HJELP! (dette er ett leigt hus)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

HMM??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn fettstift eller? Og hva slags tapet er det?

Skrevet

ja.. sånn fettstift ja.. en helt vanilig tapet. orange, fargen på stifte er mørk blå!

Skrevet

Prøv med våtservietter. Det skal visst fjerne helt utrolige ting:)

Skrevet

Stofftapet? Isåfall vil den suge til seg fargen hvis du forsøke å ha på noe vått... Er det vinyl så kan du knikke ivei med våtserviet eller annet fettløsende middel.

Skrevet

Haha, det gjorde jeg da jeg var tre.

Jeg kan jo spørre foreldrene mine hva de gjorde. Har du prøvd med zalo og varmt vann (eller kanskje det blir verre da)?

Skrevet

Ikke gjør det, varmt vann sørger for at limet tapetens sitter fast i veggen med løsner...

Skrevet

jobber i barnehage.der tegnes det jo over alt.Der fjerner vi det med JIF!genialt:)

Skrevet

stofftapet.. kan ikke bruke noe vann da.. gubben er nede og kjøper viskelær nå, håper dette funker!

Skrevet

Huff. Et veldig dårlig råd fra meg altså. Man skal ikke tro alt man hører på DiB

Skrevet

forklare verten hva som har skjedd om dere ikke får det vekk? Kanskje dere kan male veggen?

Skrevet

Scotch sin eengans "mirakel"svamper? Tok farger fra både tusj og stifter på listeverket her..Det var behandlet med "hvitlak"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...