Gå til innhold

Hvor mange tenner har deres 1,5 åringer?? Lurer på hva som er normalt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har 17! Mangler bare noen få hun nå så er det fult... har hatt 17 tenner siden hun var 16 mnd, nå er hun 18 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*løper å henter tann-skjemaet..*

Skal vi seee... Han er 17 mnd, og har 14 tenner. De han mangler er to hjørnetenner og den bakerste jekselen alle fire steder. (altså oppe, nede på alle sidene)

Han hadde lenge bare de fire tennene oppe og fire nede, og så kom plutselig alle de andre på løpende bånd!

Skrevet

For det er 20 dem skal ha tilslutt ikke sant? Ihvertfall fram til en 5-6 år eller no?

Jenta mi mangler bare 2 jeksler og 1 hjørnetann hun nå da...

Skrevet

omtrent ikke noe er unormalt, men om de ikke har fått en eneste tann før 1 år, så er det verdt å sjekke!

gled deg over at du snart er ferdig med det!

Skrevet

Mi er 18 mnd og har hatt de 16 tennene hun har nå siden hun var 13 mnd.

Skrevet

Min er 19 mnd og har ikke fått så mange tenner... 8 er oppe, fire oppe og fire nede. Så har han et par til på vei.....

Skrevet

Vesla mi nekter å la meg kjenne, så jeg har ikke peiling;). Så vidt jeg får inn tannbørsten mens hun kniper igjen munnen.

Skrevet

Gutten vår mangler bare 2-årsjekslene og sånn har det vært siden han var en 14 mnd.

Skrevet

Ved 18 mnd hadde jenta vår 9 tenner meiner eg å hugse. Fire framtenner oppe, tre nede og ein jeksel oppe og ein nede. Tennene har kome litt hulter til bulter her i gården.

No er ho snart 22 mnd, har fått fram alle 1-årsjekslane og framtennene (altså 12 tenner), og eg ser at hjørnetennene oppe er på veg :o)

Skrevet

Min er litt over 16 mnd og han har bare 6 tenner, men han fikk sin første tann når han var over 10 mnd gammel.

Skrevet

Knerten min er 15mnd og har bare to tenner, de i midten nede. Men ser at det er en på vei oppe nå.

Skrevet

Her har to av 2-års jekslene nettopp kommet opp, så han har da 18 og bare 2 igjen.

De er nok rett rundt hjørnet, for han sikler så voldsomt:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...