07&10&13? Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Hadde MA for snart 5uker siden.. Har de siste dagene ventet litt på TR selv om jeg har håpet at den ikke skal komme... uansett... I går etter en lite kose studnd med samboer var jeg 100% sikker på at jeg hadde fått TR, men gikk på do (unnskyld ekkle detaljer) og det kom en bitteliten hvit klump med bittelitt blod, også var det rosa tilblandet utflod på papiret. Jeg gikk ut i fra at det var TR og tok på et bind før jeg la meg, men i dag og i nattt ikke så mye som et spor av blod.. Hva var dette, er det bare en treg start på TR etter MA? eller kan det være noe annet??
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 hmmm ikke helt godt å si da. Har du testet med grav.test bare for å se at hcg er ute av kroppen etter MA og deretter testet for grav. nå? Det kan jo være at syklusen er litt klusset til ennå også da. Hadde selv MA for 7 uker siden og hos meg var hcg ute av kroppen etter 2-3 uker og syklusen ble stabil med en gang, men vi er jo alle så forskjellige. Jeg hadde villet teste for sikkerhets skyld jeg da og så ta det derifra. Er den negativ, er det jo egentlig bare å vente på TR, men håper ikke det for din skyld da:) Klem
07&10&13? Skrevet 27. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2009 Har ikke tatt noen test etter jeg hadde MA, så derfor er det egentlig dumt å gjøre det nå, men har vært hos legen å tatt blodprøver i dag, så da får jeg vist svar neste uke... Men fortsatt ikke noe mer blod her hvertfall, så *håper*.... Har liksom håpet veldig på at det kanskje kan ha vært en festeblødning eller noe?, men er sikkert bare den trofaste tanta som er litt langsom til å komme i gang igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå