Gå til innhold

litt mere søvn, ja takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 2 uker og hun får mat så ofte hun vil. Alt fra 1,5-3 timers mellomrom. Men om natta blir det veldig slitsomt å ta fram puppen så ofte. Tenkte å gi henne en flaske morsmelk erstatning før vi legger oss for natta. Kommer hun til å holde seg lenger da? Har hørt at mme er mer mettende. Resten av døgnet skal hun få ekte saker ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å holde ut, det blir bedre! Det er ikke sikkert jenta di sover lenger selv om hun får flaske, og dessuten kan hun bli sugeforvirret.

Hvis dere samsover er ikke nattammingen fullt så slitsom. Trenger du flere råd finner du masse nyttig lesestoff på ammehjelpen.no!

Skrevet

kan hende hun sover lenger med en flaske, ja. men ikke nødvendigvis - min gjør ikke det. du kan jo prøve med en flaske, evt. pumpe deg hvis hun ikke liker mme-smaken og gi det. lurt å legge pumpinger til morgenen er min erfaring, da har man mest melk.

lykke til!

Skrevet

sovner hun mens hun spiser? - prøv å "vekke" henne med bleieskift - ihvertfall på dagtid, mellom serveringene.

en mager trøst er at det nok går over

hilsen en som brukte 2 timer per måltid pga svak baby de første månedene..... (og etter en time var det pån igjen...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...