Gå til innhold

Må teste i morgen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli sprø nå. Har prøvd altfor lenge, og det er nå det må skje!!! Har en del symptomer, stikker til her og der i magen, og puppene stikker så sykt noen ganger at jeg må gå for meg selv på jobben bare for å si AU! En del uggen også. Har IKM mellom i dag og lørdag tror jeg. Har stabil syklus på 30 dgr. Eltest var pos 13. aug, og slik som vi kjørte på denne gangen kan jeg ikke forstå at alle egg slapp unna, hehe. Men har spottet siden fredag. Pleier bare spotte en dag ca (og nå har det vart 5-6dager). To-tre ganger har det vært frisk blod på papiret ved dobesøk, men ikke ellers. I forgårs kom det ingenting. Hver gang jeg ser det røde blir jeg dritskuffa og tenker da gikk det ikke denne gangen heller, men så skjer det ingenting utover det. Gjør jo ikke annet enn å fly på do for å skjekke. AAAAAAAHHHH....Jeg blir kokko. Er her inne å snoker mer og mer og det blir man jo hvertfall kokko av. Nå skal jeg teste min siste CB i morgen tidlig (har ikke testet denne pp). Blir så utrolig kjiipt om det viser neg. Merkelige mensplager jeg plutselig skulle få, om det bare er mensen som kommer. Har aldri kjent noe før, annet en vond korsrykk som jeg ikke har nå! Trodde ikke jeg skulle bli så sprø som dette jeg.....

Her fikk dere dagens frustrasjon, DIB er iallefall godt for noe :-)

Lykke til alle dere andre prøvere :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg godt:)

Håper virkelig du tester pos. i morgen.

Krysser alle fingre.. kommer til å tenke på deg:)

Håper du får en god natts søvn tross spenningen:)

LYKKE TIL:)

Skrevet

Ønsker deg også masse lykke til i morgen, håper vikelig du sitter der med en positiv test:)

Kom inn og oppdater oss!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...