1986 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hei. Er ny her og skulle verkligen uppskatta att få lite råd, er på feri hemma i sverige nu og avsikten med det var att berätta för min familj att jag er gravid. 10 uker på vei,första barnet men sedan i söndags har jag blöt.. Först ikke så veldi mye men idag med som en veldi mörk mens.. Har ikke haft ont i heltat og undrar hur normalt dette er. Og kan ja fortsatt berätta för familjen? Vill ikke berätta om något går fel Ska til läkaren först på onsdag neste uke.. Nån som kan komma med lite goda råd til en mindre erfaren gravid 23åring?? /elin
<3Miinsiin<3 Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 trur nok eg ville ha ringt te legen og fortalt ka som skjer, så kan du få da sjekka skikkeligt, for da hørres ikkje så veldig bra ut!! Men eg krysse fingrane for deg og håpe alt går kjempebra!!! =)
Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hei :-) Jeg har selv opplevd dette nå, blødd i tre dager.. Har hverken turt å sjekke med legen eller tatt ny test... Tror kanskje jeg må kjøpe en test i morgen og sjekke hvordan det går.' Anbefaller deg å ta en sjekk så snart som mulig og. Det er forferdelig å gå slik å lure.... Samtidig er det viktig for din skyld å få sjekket og, slik at du vet at det ikke har skjedd noe som kan være uheldig for helsa di. Har hørt at flere her har blødd uten at det har gått galt, men sjekk det ut du! Lykke til
♥Madame_Mim♥ Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Huff da. Det er ikke noe gøy å måtte gå i flere dager uten å vite! Men det er en del som har hatt ganske store blødninger mens spiren likevel har klamret seg fast Klarer du ikke vente, ville jeg kanskje kontaktet legevakten. Jeg tror ikke det hjelper å kjøpe en ny graviditetstest. Hcg nivået synker ikke med en gang dersom man skulle være så utrolig uheldig å miste. Hcg kan være i kroppen i en stund etterpå, og man kan derfor teste falsk positiv. Vil ikke skremme noen med dette, men det er greit å vite fakta. Krysser fingrene å håper på at det går bra med dere begge
<3Miinsiin<3 Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 hei,hei.. går da bra med deg?? fått sjekka hos legen eller? Håper alt går bra med deg og at du fortsatt er her inne! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå