Gå til innhold

Tips

hååååper82

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en venninne som er innlagt på sykehuset med svak livmorhals. Har veldig lyst til å gjøre noe for henne, men jeg har ingen gode forslag. Det er bl.annet besøksforbud på sykehuset grunnet svineinfluensa, så jeg må sende med samboeren hennes en ting. Noen som har tips om hva dette kan være?

Håper på svar (kanskje noen vet om noe de savnet mens de var innlagt på sykehuset)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har strengt sengeliggende hjemme med samme problem, så skjønner godt hvor inderlig hun må kjede seg!

Jeg fikk faktisk strikketøy og mønster (sist jeg strikket var jeg 10...), men jeg hadde jo gleden av å få litt opplæring...

Ellers har jeg fått låne mange dvd'er som jeg spiller på veslas bil-dvd-spiller. Deilig avveksling! Da må hun ha headset også.

Ellers blader, kryssord, bøker...

Hvor langt er hun på vei?

Skrevet

Hun er i uke 28 i dag.(skal ha tvillinger)

Tusen takk for gode tips, og lykke til til deg

Skrevet

Hei:)

Jeg har prøvd å ligge inne litt, og nå sist fikk jeg låne ett par digibøker.. altså lydbok og spiller i ett, som heter; digibok.

Mange bøker og velge i, og de fåes kjøpt i bokhandel. Ikke så svimlende dyre heller, så kan kanskje være ett forslag til en liten gave?

Skrevet

Da jeg lå inne (hørtes ut som en var i fengsel hehe) så savnet jeg varme og myke ting å ha på. Nå lå jeg i mars og det var kaldere. Men det begynner jo å bli høsten nå..

Ullsokker, tøfler, morgenkåpe, alt i kløfri ull, plysj, deilige og myke ting :-)

Det er ukoselig og "kaldt" nok på sykehuset så alt som var mykt og varmt og koselig ble ekstra koselig på en sånn plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...