Gå til innhold

Oui oui oui!? Parfymen... hjelp noen da!! Eller annen FRISK parfyme-tips :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama i butikken sa den har gått ut av produksjon. Men på lancome sine sider er det en parfyme som heter o'oui tror jeg det var. Jeg får helt åndenød av at jeg ikke får tak i den lenger!!

Skrevet

Hva?! Tragisk hvis den ikke fins lenger!... Jeg kjøpte den for ca. ett år siden på Tax Free. Elsker den parfymen! : )

Skrevet

eeeeeeeeeeeeelsker den selv! :( Taxfree på gardermoen eller? Søkte litt rundt på nett, men fant den ikke. Det er bare så tragisk!

Skrevet

Ja det er den, det var der jeg fant den i går. Takk skal du ha! Bare lurer på hvorfor dama sier den er utgått. Kanskje disse bare har noen få igjen på lager eller noe?

Skrevet

Det er sikkert sant at den er utgått, men på shopping4net har de sikkert et lite lager.

Skrevet

Har forresten den parfymen selv jeg fant jeg akkurat ut. Har fått den av en venninne som jobber i parfymeri. Jeg pleier å få de testflaskene som skal gå ut eller bytte design.

Skrevet

eller Premier Jour av nina ricki

elsker den parfymen, men ingen som har den lengre *snufs*

Skrevet

oi.. men de det var link til har den.. =)

bestille når jeg får peng =)

Skrevet

Eau d'Eden er kjempegod..I samme sjanger..:o)

Ellers så har jeg et supertips til alle som liker lette dufter..

CLEAN,- serien... Flere av utgavene kommer bare i 60 ml,- men noen finnes i 30 eller er det 40 ml....(ca 450???)og det er nesten 600 for de. Hadde selv "Warm Cotton" og ELSKET DEN...SKal kjøpe den igjen,- må bare spare litt først :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...