Gå til innhold

Erfaringer med 3D UL i Oslo, Majorstuen klinikken/Balderklinikken/andre steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å ta en 3D UL om ikke så lenge. Prisen på Balder og Majorstuen klinikken er nesten det samme. Har ikke bil, ønsker derfor å få 3D UL i byen. Har dere erfaringer fra disse stedene (evt. fra andre klinikker også selvfølgelig). Ønsker en hyggelig opplevelse, flink lege, litt god tid, gode bilder (om det er noen forskjell). Takk for svar!!

Skrevet

Veldig godt fornøyd med Balderklinikken, misfornøyd med Ultralydklinikken (den på Lysaker).

Ellers har jeg vært på vanlig ultralyd på Majorstuaklinikken og vært fornøyd der også, men hørt om andre som ikke likte seg så godt der. Oslo City legesenter er også et alternativ, hørt blandede erfaringer derfra.

Skrevet

Kjempefornøyd med Peter Molnar på Oslo City Legesenter!

Anbefales virkelig!

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Oslo City legesenter:) Men har hørt at den muligens er litt dyrer enn andre steder.

Skrevet

Vært både på majorstua og oslo city. Jeg syns oslo city var helt topp, med Dr. Molnar. Noen sier han er rar, eller et eller annet, men vi syns bare han var super hyggelig og veldig flink:) Fine bilder og full sjekk. 1200 kr Får med 4 bilder og cd

Skrevet

Jeg var på majorstua forrige gang, og molnar var ganske uspiselig. Han andre var derimot fryktelig hyggelig og søt :) Var på oslo city nå (etter anbefalinger) og det var pokker ikke verdt fem øre. Service er visst et fremmedord (og de var jo ikke billigere enn majorstua en gang). Har også hørt mye bra om volvat, men vet mange som er fornøyde med Skøyen, Sandvika og CCvest :)

Skrevet

Så Peter Molnar har flyttet til klinikken på Oslo City? Jeg har selv jobbet på Majorstuaklinikken og syntes det bare var rot der (i allefall for oss sekretærene). Peter Molnar er veldig dyktig i faget sitt, men dårlig til å kommunisere med pasientene sine. Det er i allfall min erfaring.

Skrevet

Så Oslo City gjør privat UL ?

Jeg ringte dit for en uke siden, snakket med dem, og de sa de måtte ha henvisning fra lege ?!

Dette var Curato Røntgen - er det to forskjellige steder ?

Noen som har vært til vanlig innvendig UL på Oslo City Legesenter og vet hva det koster ?

Skrevet

Jeg var på majorstuaklinikken sist gang og går aldri dit igjen.

Når jeg la meg å benken tok han meg litt i mageskinnet,(joda jeg er litt overvektig,men ikke så mye altså)

Også sa han ja får de om vi ser noe igjennom her da...Sa det med et smil om munnen,men syns ikke det var så utrolig morsomt jeg da..

Blei en ul med bismak.......

Skrevet

jeg har vært på oslo city legesenter og ble veldig fornøyd der . betalte 1250 kr noe jeg syns det var vært

Skrevet

det var 3D og fikk time dagen etter jeg ringte

Skrevet

HAha, jeg hadde akkurat samme opplevelsen på majorstuaklinikken! Jeg er heller ikke fryktelig overvekig, og særlig ikke på magen! Han pressa den der dingsen så veldig hardt øverst på magen så det gjorde vondt! Så prøvde jeg forsiktig å si at det var vondt. Så sa han at det var litt vanskelig å igjennom alt der og tok skikkelig tak i valken på hoftebeinet. Skikkelig ubehagelig! Men så letta han på trykket da, og bildekvaliteten var jo helt fin. Dustelege.

Skrevet

samme erfaring som nina 12. i var forresten på majorstuiaklinikken på tidlig ultralyd også (innvendig). Da var det ingen som spurte oss om vi ville ha med oss bilder, jeg tenkte liksom at det var en selvfølge. Men når vi kom ut hadde han sletta dem allerede! Det er litt trist nå.

Skrevet

Ja Dr. Molnar jobber nå oslo city. Jeg opplevde han absolutt ikke negativ, eller at han komuniserte dårlig med oss. Han forklarte oss alt hele veien, og forberedte med på at jeg kunne bli uvel når jeg lå flatt, noe jeg ble, da gikk han ut, hentet kaldt vann til meg og tok seg god tid så jeg fikk kommet meg litt. Ja han snakker ikke perfekt norsk, så forstod ikke alt han sa he he, men syns han var kjempehyggelig.

Syns Dr Trolle på majorstua også var hyggelig, men ennå mer rar, så virker det så gammelt og slitt der. Oslo city har det nytt utstyr, en ny metode + at han er den beste i norge på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...