Gå til innhold

Jenter på turning-hva har de på seg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her bruker fireåringen tights og en genser eller t-skjorte og sånne turnsko med strikk oppå vrista.

På cubus, h&m og andre steder får du også kjøpt turnklær i formav ballerinaskjørt oa. Men her har de fleste bare vanlig tights eller joggebukse og tynn genser.

Jeg er turntrener og har trent barn fra 4 til 18 år. Det beste er noe kroppsnært. Når de skal bevege seg er det viktig at klærne ikke forstyrrer dem. Det er også viktig at de ser bena sine og armene sine for å lære seg hva strake armer og ben er. Jeg hadde kjøpt turndrakt og tights på hennes og mauritz og sklisokker/turnsokker til å ha på bena.

Takk. Det er sikkert stas å få turndrakt. Er vel ikke så dyrt heller, vet jo ikke om det er noe hun vil fortsette med. Men tror det siden hun er en veldig motorisk og aktiv jente... Spennende for mamma'n med den første fritidsaktiviteten... :-)

Annonse

Gymsokker, skinntøfler eller noe som heter Dansesko som de har på H&M er supert å turne i.

Turn er jo gym - og det er joggis/tights og t skjorte som er naturlig å klebåde jenter og gutter i spør du meg.

Sånne ballerinaskjørt i rosa tyll med "badedrakt" under ser litt malplassert og sukkersøtt ut. Men så er jeg en veldig praktisk tenkende guttemamma da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...