Gå til innhold

Tid skal dere fortelle det? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten sprekkferdig, og vil egentlig fortelle det til hele verden.. :) Men så liker jeg litt at det er en hemmlighet kun jeg og samboer deler.. Er tidlig å fortelle det akk nå da, men om et par uker.. Men samboer vil ikke fortelle det før jul han.. :s Og det er leeenge.. Huff, vi må nok finne en mellomløsning ja.. :P Blir vel til at vi forteller min mamma det og foreldrene hans det på likt.

Hvordan gjør dere det? Og vet noen det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til jul? skal du holde deg innen dørs til da? hihi

da vi venta første mann ringte jeg til mamma i uke og lurte på om hun hadde hørt at broren min skulle bli onkel haha.....ikke beste måten å gjøre det på . men det funka hihi....

ta bilde av testen og sende på mms?

ringe å si. "gratulerer bestemor"

lag en kopp som står verdens beste bestemor og bestefar på?

nei har faktisk ingen gode ideer. men mener at den body /genser med trykk tingen er oppbrukt.

Skrevet

Jeg har fortalt til gode venner og familie. Fortalte samme dag vi testet positivt. Mannen og meg har ikke noe behov for å holde det hemmelig for egen del.

Og hvis noe (gudforby) går galt vil jeg gjerne at folk kommer og gir meg klem, kake og smågodt.

Til venninner har jeg fortalte det med "å - jeg har et kult bilde du må se" og flekket opp bildet av positiv test på mobilen. Veldig tilfredsstillende måte å fortelle det på. Og så ringte vi familiene våre på likt så ingen fikk vite først!

Skrevet

Jeg er jo ikke langt på vei.. Ca. 2-3 uker.. Så nærmere jul så er jeg vel 4mnd på vei, og langt over de trygge 12 ukene.. Jeg tror han er redd for at noe skal skje.. Men vi får se tid vi sier det.. :D Og har nok ikke stor mage i 4mnd.. Har litt å gå på.. haha..

Skrevet

hehe det skal du ikke si. folk så det på meg i uke 8 med første mann. og jeg har også litt og gå på. denne ganger har jeg bra mage allerede. ser ut som jeg er 4 mnd på vei. men hvordan vet du at du er 2 uker på vei? du mener vel 4-5 uker?

Skrevet

og forresten. litt sjokkert. men er det bare 4 mnd til jul??????

Skrevet

For å være arlig, så vet jeg ikke helt nøyaktig hvor langt på vei jeg er.. .s Alle stedene sier forskjellige ting, og har forskjellige tellemåter..

Har foreløpig kommet frem til at jeg er i mors uke 4, barnets uke 2 (+noen dager) :P

Ja, er snart jul.. :o Tiden går fooort.. 4 mnd idag til 26desember..

Skrevet

ja sånn ja :) man går bestandig etter mors uker :)

Skrevet

Er det bare fire måneder til jul?? Hjelpes, i fare for å høres ut som min mor må jeg bare utbryte "hvor blir egentlig dagene av?!".. =) Vi er snart ti uker på vei, og har fortalt det til våre foreldre (i dag, de ble veldig glade) og de fleste av søsknene våre. Har veldig lyst til å fortelle det til bestevenninna mi også, men det er en bror av ham som bør få vite det først. Ellers håper vi på å holde det i familien til vi er tre måneder på vei, altså slutten av september (14 uker). Tenker at hvem en sier det til, og når, må være opp til hver enkelt. Er enig i at om det skulle gå galt ser jeg ikke problemet i at flere vet det - så lenge dette er mennesker som står deg/dere nært og som bare ønsker ditt/deres beste =)

Skrevet

Ja det er faktisk bare 4 måneder til jul!! Da er jeg nesten 7 mnd på vei!! tenk på det!

Jeg innbiller meg at magen din vil vises før du da har planer om å fortelle det.. er en del her inne som magen vises på i uke 11/12...

Skrevet

si ikke det, på meg vises det ikke i fjerde mnd.

Skrevet

ufff jeg har funnet ut att jeg lækker som en siiiiil...har sagt de til 3 venninder å til min mor å til ei som skal bli tante og onkel allerede å jeg er bare 5+4...uuuups hvrdan skal dette ende...men jo jeg hadde heller ikke hat noe i mot at mine/våre nærmeste viste det om de skulle gå galt(bank i bordet de får de IKKE gjøre)

Men håper at jeg greier å lukke sila til resten av omverden til jeg er omtrent 12 uker på vei da...;-)yeeah right sier samboeren hihi:-p men greier jeg de ikke er det bare fordi det er så gode nyheter :-) gleder oss som ville!!!

Skrevet

Både i det første og det andre svangerskapet greidde eg å halde det hemmeleg til eg var fire månader på veg. Men eg hadde ikkje spesielt mage, og såg eigentleg berre tjukk ut. I første svangerskapet la eg på meg 12 kilo, i det andre berre seks. Søstra mi la ikkje på seg i første svangerskap, ho hadde same vekt heile svangerskapet, men ho fekk normalvekt på ungen likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...