Brenda med 2 ute Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 er 4+4 veldig tidlig i know, men guuuud så glade vi er! Vi gleder oss masse=) Skal bli kos å være her med dere igjen.
indigomamma Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 hei hei Her er det lov å glede seg fra dag 1 GRATULERER så mye da:) lenge siden nr 1 kom?
Brenda med 2 ute Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 Jenta vår har akkurat blitt 2 år, store fine jenta =) Termin er 4 mai per i dag, blev satt tilbake en uke sist gang på ul så vi får se. Ikke no stress. Dette svangerskapet gleder jeg meg til! Det forrige var tøfft med bekkenløsning, ekstrem hodepine og mye uro over alt som kunne skje med en stakkars 1e gangs hehe;) Denne gangen har jeg en myyye roligere jobb så det blir sikkert lettere. Hva med dere? Har dere noen små? Noen plager enda ?
indigomamma Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Her i huset har vi 2 gutter. en som ble 3 i sommer og en som blir 2 i sep. Begge sover nå FAKTISK! helt utrolig. Første svangerskapet mitt ble mye tull med. som gjorde at runde 2 var littt skrekk fylt og uro i. men var rolig likevel denne runden tror jeg alt bare blir rolig. så lenge jeg får hvilt meg nok. Hvis ikke er jeg hengede over dass skåla. litt tungt og være småbarnsmamma og gravid igjen kjenner jeg. selv om det er lettere nå som ungene er litt større enn sist
stinis1973 Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 gratulere mange ganger!! jeg har termin 2 mai, ei jente fre før som fyller 5 nå i sept, får nok god hjelp i henne... hun fabler om å få en baby , typisk jente greier i den alderen. Gleder meg faktisk til å få mage, slik at vi kan fortelle at hun skal bli store søster!! ikke bare føle seg oppblås som nå.... ellers ingen sympt, litt trøtt... skulle nesten håpe at en følte seg litt gravid, ps tvi tvi vil jo ikke få kvalmen altså. Gleder meg til de første 12 ukene er over, litt tryggere periode etterhvert, mistet en spire i juni... men veldig READY for et MAI barn. LYKKE TIL
<3Miinsiin<3 Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 gratulera, sjøl vente eg og nr 2 nå =) fant ut i går å e kjempehappy!! =) min lille sønn e snart 16 mnd, og har funne ut at eg har termin på samme dato som eg fekk han, han e født den 4 mai og eg har termin 4 mai! håpe virkeli spiro komme enten før eller etter! hehe.. Grunnen til at eg vett terminen er fordi jeg har første dag i siste menstruasjon på same dato som jeg hadde med første... god planlegging eller ka??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå