monca*84*j12 Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Var på Ahus i dag, og fikk dobbel pergo kur.. Det eneste som er litt kjipt er at jeg var ferdig med mensen i går! Så må vente en heeeeel pp for og starte.. Men har jeg ventet så lenge, ja så klarer jeg og vente litt til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Masse masse lykke til:) Jeg har for første gang gått på pergo denne mnd. En enkel kur og har ikke vært plaget med for mange bivirkninger. litt hetetokter bare:)
monca*84*j12 Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 takk takk.. så spennende da. Hvordan ligger du ann i forhold til IKM? Er veldig spent på om jeg blir plaget av bivirkninger altså.. håper jeg slipper unna=) teller ned dagene!
MC81 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Så bra da. Da ordner det seg for deg skal du se!! Vil bare så veldig gjerne at det skal ordne seg for dere og krysser fingrene for at det snart gjør det!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Åååå - lykke til da monca-ting*tar*tid =) Jeg går på min andre dobbel pergokur nå, ble litt skuffa når det ikke skjedde på første kur, men sånn er det bare, nå er jeg nettopp ferdig med kuren og venter bare på EL om 1 ukes tid, kosen begynner vel i morgen eller overimorgen tenker jeg =) Jeg hadde veldig bivirkninger med kur nr 1, slet med mageknip/diare, hodepine, humørsvingninger, synsforstyrrelser... Nå med kur nr 2 hadde jeg bare mageknip og diare 1 dag, humørsvingniner og synsforstyrrelser, altså litt mindre bivirkninger enn første gang - det er fullt levelig og man går gjennom myyyyye for å få en spire, hehe =) Vi får følge hverandre med en tråd for oss pergo-jenter =) Klem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Da skal min IKM være torsdag 3. september:)))) Det er forresten den dagen jeg skal ha symøte......hehe Må vel bare innrømme at jeg er VELDIG spent denne mnd. Håper selvsagt på det aller beste, men skulle det ikke klaffe er det bare å begi seg ut på neste pp:) Klem fra
monca*84*j12 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2009 Tiril: Jeg krysser spent fingrene mine for deg. Håper veldig at sprira sitter! Skal følge spent med på hvordan det går! Hvor lenge har dere vært prøvere? Meg og lille snuppis: Jeg fikk dobbel kur med en gang jeg.. Syntes i grunnen at det var helt greit! Men fikk bare en runde med tabletter.. så da må jeg vel til gyn igjen etter to mnd. Får vel innkallelse håper jeg. (offentlig) Jeg får jo ikke begynnt før om en tre uker jeg da.. Oi så mye bivirkninger!! Merklig hvordan noen får alt, og noen ikke får en dritt.. Jeg trur jeg sikkert får en del. Men merklig nok utsetter jeg meg for dette med GLEDE! Jeg har alltid følt at Pergo er min ting, og at det det er det som gjør at det klaffer for meg. Merkelig altså! Håper jeg har rett nå da.. hehe ååå som jeg ønsker meg en liten bebbis altså! Jobber i barnehage, og jeg kjenner eggstokkene skriiiker hver gang en liten knøtt holder meg i hånda, eller setter seg på fanget mitt.. *sukk* Jeg er med på pergo tråd... Selv om det er litt lenge til jeg skal starte... klemklem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Hurra hurra hurra!!! Nå blir det baby!!! Jeg fikk mindre bivirkninger av dobbel kur enn enkel. Og tre uker går kjempefort, snart er du i gang!
monca*84*j12 Skrevet 27. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2009 *dreamer*- jeeeej, så kos og se deg her inne igjen! Starter en tråd for oss jeg=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Supert!!! Koselig å skravle med deg på BIM igjen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå