Fifrildi Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Mamma var ikke kvalm med hverken meg eller broren min så håpet på det samme her. Har vært uggen noen dager, men i går så kvalm at det var umulig å få sove. I dag har jeg trippet rundt og vært livredd for å spy på jobb slik at katten slippes ut av sekken. Potetgull har hjulpet, men har ikke samvittighet til å sitte og spise potetgull hver eneste dag heller. Kan da ikke være bra for hverken meg eller babyen? Har nå på armebånd fra apoteket som skal virke kvalmestillende, og til min store overraskelse så virker de. I alle fall litt. Kvalmen er ikke vekk, men den er lenger borte og jeg har ikke den følelsen av at jeg skal spy straks. Håper det fortsetter å funke.... For kvalm er nemlig langt fra min favoritt-ting å være.
*LillaMeg* Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hvor langt på vei er du? Jeg er kvalm om natta, på formiddagen og på kvelden.. Var forbredt på morgenkvalme, men neida, her har vi det hele dagen utenom på morgenen..
indigomamma Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 kvalmen her kommet hit også. men merker at den er på dager da jeg har fått sovet lite og dårlig på natta. så virker som at denne runden er det bare å passe på å få nok hvile.
Fifrildi Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 7 uker på vei. Jeg var også forberedt på morgenkvalmen og denne kvalm hele dagen er mer enn jeg håpet på!
Fifrildi Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 To tette + en til i magen: Jeg må også hvile ganske mye. Mer enn jeg hadde forestilt meg egentlig. Har fått inn en 2-timers lur i dag og håper jeg blir freshere i morgen...
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Jeg blir kvalm av å kjøre bil!!! Skikkelig bilsyk liksom, når jeg kjører selv! Er i mammaperm frem til 1. sept da beg jeg å jobbe igjen. Jeg er sykepleier... Uff kan bli vanskelig å jobbe om jeg er kvalm.. Men jeg begynner i ny jobb, (fortalte sjefen at jeg er gravid før jeg fikk jobben).Føler jeg MÅ jobbe uten å være borte da! Håper ikke jeg skal bli mere kvalm bare! Var ikke kvalm med nr. 1.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 ja, idag kom den kvalmen hos meg igjen. trodde kanskje jeg skulle slippe, men når jeg sto opp idag var det som å slå på en bryter. skikkelig kvalm og trøtt og svimmel. herregud, mått jo legge meg ned etter en kjøretur for å ta noen ærender, rett på sofaen og lå strekk ut i 2 timer. våknet med et skikkelig sug i magen, da hadde jeg jo sovnet fra lunsjen og var skrubb sulten:S måtte hente jentungen og bare se å få laget middag. har følt meg svimmel i hele dag. ugh! slik var det på forrige svangerskapet, begynte med kvalme i uke 8 blæh! men jeg kaster ikke opp og den er jo positivt:D
Frk Marge Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 er i uke 6 jeg og er småkvalm mer eller mindre hele dagen... noen dager er verre enn andre men regner med at det blir verre om en uke eller så... var det med de to forrige i allefall... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå