Gå til innhold

Bleier som gave til ei venninne som nettopp har fått baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Istedet for bamser eller en body som hun får tusen av fra før... Dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre hun har helt ekstremt dårlig råd, synes jeg det høres ut som en skikkelig døll gave.

Skrevet

Dårlig ide. Hva med å kjøpe noe til mor istedenfor til babyen? En god body lotion feks?

Skrevet

Jeg laget "bleiekake".

Rullet en og en bleie med strikk rundt.

Satte de opp i tre etasjer.

Knøt et silkebånd rundt hver etasje slik at de holdt seg på plass.

Pyntet "kaken" med litt forskjellige småting som bitering, liten bamse og langt personlig kort til mor.

Pakken "kaken" inn i cellofan og knøt igjen på toppen.

Bleier i gave må jo ikke være døllt hvis man bruker fantasien.

Skrevet

Å gi ei innpakka bleiepakke vil jeg nok si er KJEDELIG. MEN, om du tar deg bryet å lage ei BLEIEKAKE, da skulle jeg mer enn gjerne tatt imot den! I den kan du jo putte endel småting som man trenger. Både til mor og barn.

Gjør et søk på google så finner du både bilder, videoer og sider med ideer til bleiekaker.

Skrevet

Bleier eller bleiekake er og blir en kjip gave. Hadde nok ledd godt om noen av mine venner hadde laget en bleiekake. Jeg klarer ikke helt å koble kake og bleier på en annen måte enn at kaka ender opp som bæsj i bleien...

Skrevet

...jeg ville mye heller fått en pakke bleier pakket inn i gavepapir fremfor en bleiekake... *grøss*

Skrevet

Bleiekake er seriøst den dummeste, kjipeste og dølleste gaven man kan tenke seg...

Hvilke gnetne mennesker er det som kommer på noe slikt?!?!?

Skrevet

Bak en bleiekake ligger mye jobb og tid, og kanskje omtanke. Det betyr for meg i allefall mye mere enn verdien på en gave! Selv om jeg ikke er fan av slike kaker...

Så ikke tenk at de er gnetne!

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for en så fornuftig presang, en får så mye dill allikevel.

Skrevet

Ville kanskje ikke blitt såå glad for bleier...

Skrevet

Jeg ville ikke hatt bleier... En pakke bleier koster 19 kr på rema liksom... Det ordner jeg med selv.

Klær og leker har vi jo nok av, så noe annet er jo ikke å forakte. Men bøker for eksempel er jo kjempekoselig å få... Badehåndklær får vi aldri nok av... Om noen hadde bakt noe til oss og tatt med, kaker, rundstykker, boller eller muffins for eksempel hadde jeg syntes var veldig koselig!

Skrevet

Så kjekt at mange her inne heller hadde tatt imot en body som de sikkert har fått 20 av fra før da, istedenfor bleier som er noe man trenger masse av. Jeg hadde gledelig tatt imot bleier - uansett hvordan de var! Og den bleiekaka var jo søt :)

Men det kan man jo ikke forvente av de frøknene her inne:)

Skrevet

Siden det var jeg som brakte bleiekake på banen i denne tråden så vil jeg bare si at jeg har aldri laget "bare" en bleiekake.

Det er jo pynten som koster. Bleiene kommer i tillegg, poenget mitt var vel at man kan bruke fantasien.

Det er nok ikke lett å tilfredsstille noen av dere damer her inne ser jeg. Jaggu glad jeg ikke har satt opp kriterier for hva som er greit å gi meg hvis jeg skal få en baby til gitt...

Phew...

Skrevet

Bleier i gave til en som har dårlig råd er OK, men la dem ligge i pakken og ikke rot med disse "bleiekake" greiene. Det ser bare hesslig ut og blir et forferdelig rot med mleier som flyter rundt. Lag heller en stor kurv med bleiepakker, kluter, stelleprodukter, en rangle og ellers hva du hadde tenkt å pynte kaka med. Da vil det være hyggelig og anvennlig.

Skrevet

Hei Merete, det var så koselig å se bilde av lille Ingelin:-) Alt bra med henne?

Jeg var på Prematurbarna:-)

Skrevet

Kun bleier hadde vært ganske kjedelig. Men hvis du går for bleier +++ kan det fort bli en bra gave =)

Lillesøstra mi mente at en pakke bleier i DÅPSGAVE til tantebarnet vårt er en god idé, kan dere tenke dere det? Hun er ELLEVE!

Skrevet

Ja, du verden!

Tenk om man kunne ha ledd litt av det smakløse og vært litt løsere i snippen...

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe glad for en bleiekake, evt, en kurv med bleier og andre ting man trenger når man nettopp har fått en liten en.

Syns mange damer her inne har så feil innstilling, alt skal være "rett", perfekt og helst koste masse.

Dere som syns bleiekake er dårlig gave, hadde sikkert likt den bedre om den fulgte med prislapp!!

Skrevet

Bleiekake - hahaha! Originalt!

Jeg ville i alle fall husket den gaven leeenge. :)

Skrevet

Å kjøpe bleier i barselpresang er på lil linje som å kjøpe bind til mor, seriøst.

Gavekort på babybutikk, om man ikke klarer å finne på noe annet, og iallefall noe som kan byttes.

Skrevet

Bleiekake er vel noe av det mest Harry jeg kan tenke meg.... Men du kjenner venninna di best ig kanskje er det midt i blinken for akkurat henne :-)

Skrevet

Jeg/babyen min fikk bleier i gave, synes det var supert jeg!!

Skrevet

Bleier sammen med noe annet nyttig er det da ingenting galt med, gjerne i en fin kurv..

Men noen nevnte 19 kr på rema..koster det så lite for bleier??

Jeg betalte da vitterlig rundt 70,- for syv år siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...