sååbabysyk Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hei dere - jeg hadde uttak i går - 8 egg ut etter å ha gått 11 dager på Gonal-F 150ie. Ringte i dag og fikk beskjed om at bare 3 av eggene var blitt befruktet. Syntes det hørtes veldig lite ut og ble litt skuffet. Jeg vet jo at det bare behøves ett egg, men hadde vært så stas å få noen på frys også. Hvordan er deres erfaringer - hvor mange egg ut og hvor mange ble befruktet? Også lurer jeg på en ting til - skal jeg ta Crinonen før eller etter innsett i morgen?
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 heisann! på vårt icsi forsøk for 2 år siden fikk vi ut 8 egg, der bare 1 ble befruktet. synd å ikke få noen på frys, men det får jo du I mine papirer tror jeg det står crinone fra dagen etter innsett.... litt usikker her.. lykke til vidre som ruger
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 hmmm kom innlegget mitt fram eller .. ? svarte deg jeg...
Gjest Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Hei sååbabysyk! Eg fikk ut 20 egg,var ikkje overstimulert=)4 av de ble befruktet fikk 1 på frys.Eg begynte med crinone rett etter uttaket...
to snart tre Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Hei. Jeg har hatt uttak i dag, fikk ut forbausende 15 egg. Vi forventet 9 egg, men så kom det jammen en god del fler som har kommet i full fart de siste to dagene. Fikk beskjed av klinikken og legen om at jeg skulle ta Crinone fra i kveld jeg. To i kveld, og så en morgen og kveld frem til testdato.... Spennende å høre hvor mange av eggene våre som bli befruktet, for oss begge. Mange egg gir ingen stor sjanse for at så mange flere blir befruktet; det kan jo være en del som er hentet ut men som ikke var 100 % modne. Lykke til!!
mamma2006? Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Heisan du. hadde egguthenting på tirsdag. 14 ut og ni befruktet. Fikk beskjed om å ta crinonen fra i dag, men på innsettelsesdagen skulle jeg ikke ta den før etter at jeg hadde fått satt inn. Håper dette var til hjelp for deg. Og ang eggene. Du skal se det var gullegget du fikk ut. Hørte at det egentlig var best å få ut få, for da var som oftest kvaliteten bedre. Lykke til i alle fall. Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå