Gå til innhold

Hva gjør dere umiddelbart etter innsett? Hva praktiseres av de ulike klinikkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mener å ha lest her inne at enkelte av dere ligger en time etter innsett? Dette praktiseres ikke på St.Olavs, der jeg går til behandling. Kunne vært interessant å høre hva de ulike klinikkene praktiserer, og om de har noen teori på om man bør ligge eller ei :)

Man skulle jo tro at det var lurt å ligge med beina i været en god stund etterpå... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget kom visst ikke inn, så jeg prøver å lagre igjen... :)

Skrevet

Hei!

Ved UNN ligger man bare noen minutter etter innsett og så er det rett ut igjen.... og rett på flyplassen for min del :-)

Skrevet

Ok, samme der altså... Jeg tror liksom at egget detter ut igjen jeg da, ettersom jeg ikke blir gravid.. Kanskje jeg ikke får det med meg ut av klinikken en gang :)

Skrevet

hehe, sånne tanker har jeg også... tør så vidt å gå på do etterpå.. haha

Skrevet

Hei. Det skal visst ikke ha noen betydning hva man gjør etterpå. Sitter det, så sitter det, men jeg skjønner tankegangen. Greit å ta det litt med ro. Tror nok jeg skal prøve å ligge litt ;)

Skrevet

På Hausken er det også rett ut etterpå. Og hadde det betydd noe å ligge ned, hadde de nok anbefalt det. De plasserer jo egget helt inn der det skal ligge - det er jo sånn det ligger når det skjer en naturlig befruktning også. Når det er så ekstremt lite skal det nok mye til for at det faller ut ;-)

Men jeg tok det rolig dagene etter, noen turer men ikke trening akkurat da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...