Gå til innhold

Bruke rom uten vindu som soverom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett en leilighet til salgs som har et vanlig soverom og et som kalles disponibelt rom. Det er like stort som soverommet, men har ikke vindu. Er det dumt å bruke det som soverom? Blir kanskje litt vanskelig å få luftet skikkelig... Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Skrevet

NEINEINEI!! Ikke gjør det.

Det er ikke godkjent av den enkle grunn at det ikke er rømningsvei! Og for å snakke om dårlig luft......jeg ville IKKE gjort det.

Men det er såklart opp til dere. Markedet i dag er jo greit så det burde være flust av andre leiligheter som faktisk har to soverom.

Skrevet

Det ville jeg aldri gjort med mindre det er mulig og lage vindue der.

Skrevet

rom uten vinduer er ikke lov og bruke som sovrom i såfall må du fjærne døren

Skrevet

det er ikke godkjent som soverom da det ikke er rømingsvei. Tenk om det skulle begynne å brenne.... å du ikke kan ta deg inn i rommet? Ikke for å skremme altså, men så vet du ihvertfall om faren.

Skrevet

Det ville jeg ALDRI brukt som soverom. Hvis det brenner, brenner man inne. Jeg hadde ikke lagt meg selv eller barna eller noen der bare for en natt en gang!

Annonse

Skrevet

Takk for svar. Da har jeg vel fått bekreftet det jeg mente. Men ble litt usikker når jeg nå har sett opptil flere leiligheter hvor slike rom er innredet som soverom, så jeg begynte å lure på om det var jeg som var rar... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...