Gå til innhold

Dere som tester etter el, hvor mange dager positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bare lurer jeg.. Denne pp har jeg testet 3 dager positiv, negativ på fjerde dagen (i dag) så da har vel egget sluppet. Synes tre dager er lenge, hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bruker og å ha 3 dgr med positiv test. Den ene dagen bruker teststreken å være knallsterk, Er helt normalt. på 4 dagen er nok egget sluppet ja. lykke til.

Skrevet

takk for svar - godt at det er flere.. Har testet en del etter el tidligere, men har stoppet å teste når jeg har fått pos test, men så fant jeg ut at jeg skulle fortsette å teste å se hvor lenge den var positiv.. og da blir man jo egentlig mer forvirret, hehe - det står jo at eggløsningen finner sted 24-48 timer etter positiv test, så det er jo ikke rart at testen er positiv i flere dager. Lykke til du også katta76.

Skrevet

Takk for det. akkurat nå har mine tester vist positiv i 2 uker. forstyrrelser etter ma? tror jeg

Skrevet

PS el testene asså. grav testene er svaaakt positive. men el_streken ble kjempekraftig i helga, og fuktighet kom tilbake i skjeden. så var nok el. HEHE

Skrevet

huff ja, hadde en MA i januar og hadde kluss med syklusene i lang tid etterpå.. Første el etter utskrapingen var ikke før i mai, før det var det bare tull og tøys for å si det mildt. Testet ikke den første tiden for jeg var ikke helt klar for å bli gravid igjen.

Håper kroppen din kommer fort i rute igjen.

Skrevet

..men så supert at du har el nå, virker som kroppen er på plass igjen :-))) Stå på!!!

Skrevet

Huff, det var jammen med laaang tid. Kjempetrist at du og måtte oppleve ma. Får håpe vi sitter på 1tri snart

Skrevet

Hei Turva! Jeg har tester alltid positivt i to dager, 3. dagen negativ.

Ps! Jeg hadde også MA i januar, og er fortsatt ikke gravid igjen, tungt når ting tar tid. Stor klem J

Skrevet

Huff ja, ting tar tid.. og nå nærmer det seg termindato også... :-(

Første gang jeg testet igjennom hele el perioden så testet jeg også positivt i to dager og negativt på tredjedagen. Hadde en kjemisk graviditet den pp, neste pp hadde jeg innsett av frysegg hvor det ikke ga noe resultat - så har jeg denne pp testet positiv på el i tre dager, men negativt i dag på fjerde dagen... Huff det er slitsomt dette...

Lykke til J-76 med videre prøving!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...