Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hei! Bare lurer jeg.. Denne pp har jeg testet 3 dager positiv, negativ på fjerde dagen (i dag) så da har vel egget sluppet. Synes tre dager er lenge, hva med dere andre?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hei Bruker og å ha 3 dgr med positiv test. Den ene dagen bruker teststreken å være knallsterk, Er helt normalt. på 4 dagen er nok egget sluppet ja. lykke til.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 takk for svar - godt at det er flere.. Har testet en del etter el tidligere, men har stoppet å teste når jeg har fått pos test, men så fant jeg ut at jeg skulle fortsette å teste å se hvor lenge den var positiv.. og da blir man jo egentlig mer forvirret, hehe - det står jo at eggløsningen finner sted 24-48 timer etter positiv test, så det er jo ikke rart at testen er positiv i flere dager. Lykke til du også katta76.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Takk for det. akkurat nå har mine tester vist positiv i 2 uker. forstyrrelser etter ma? tror jeg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 PS el testene asså. grav testene er svaaakt positive. men el_streken ble kjempekraftig i helga, og fuktighet kom tilbake i skjeden. så var nok el. HEHE
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2009 huff ja, hadde en MA i januar og hadde kluss med syklusene i lang tid etterpå.. Første el etter utskrapingen var ikke før i mai, før det var det bare tull og tøys for å si det mildt. Testet ikke den første tiden for jeg var ikke helt klar for å bli gravid igjen. Håper kroppen din kommer fort i rute igjen.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2009 ..men så supert at du har el nå, virker som kroppen er på plass igjen :-))) Stå på!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 Huff, det var jammen med laaang tid. Kjempetrist at du og måtte oppleve ma. Får håpe vi sitter på 1tri snart
J -76 Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Hei Turva! Jeg har tester alltid positivt i to dager, 3. dagen negativ. Ps! Jeg hadde også MA i januar, og er fortsatt ikke gravid igjen, tungt når ting tar tid. Stor klem J
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2009 Huff ja, ting tar tid.. og nå nærmer det seg termindato også... :-( Første gang jeg testet igjennom hele el perioden så testet jeg også positivt i to dager og negativt på tredjedagen. Hadde en kjemisk graviditet den pp, neste pp hadde jeg innsett av frysegg hvor det ikke ga noe resultat - så har jeg denne pp testet positiv på el i tre dager, men negativt i dag på fjerde dagen... Huff det er slitsomt dette... Lykke til J-76 med videre prøving!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå