Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Mulig jeg er jævlig blond her nå,men det får bare stå til...
Halepadde Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 varene fra denne nettbutikken er typisk "shabby chic" - stil..... http://www.lunehjem.no
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Shabby chic og fransk landstil er en retning innen interiør som gjengir det gamle. Det å finne frem sjelen i gamle møbler, gjerne pusse på de en patina, male de hvite etc. Gammel nostalgi, med en touch av nåtiden kan det vel sies å være. Hete seg om det er romantikken, hønsenettingen, Green Gate inspirerte, blonder, sinkbøtter, oliventrær, lysekroner og generellt mye lysestaker.. Jeg eeelsker stilen! Skulle gjerne levd for 70 år siden.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 26. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2009 Aha, da er jeg med, da er det ikke chabby chic hos meg... Tusen takk for svar )
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Ååå så flink du er til å forklare Jeg er helt enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå