Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

endelig satt den.Ringte riksen i dag for å høre om blodprøve svar, det var postiv.

Jeg vil gjerne hjelpe de som ikke fikk det til. Jeg har tatt ivf behandling 6 ganger før uten at jeg har prøvd noe alternativ behandling ved siden av. Men denne gangen tok jeg "baby klister" Fructus femina, bestilte fra en dansk hjemmeside nettspiren.dk, kostet total rundt 500 kr, 250kr for produktet, 200 kr i frakt og 100 kr i toll. Du kan også få kjøpt på apoteket på pilesedet park 7.

Og jeg tok akupunktur behandling på Frøya klinikken. de er veldig hyggelig. De tar 1000 kr for første time og 450 kr for hver time. De velger å ta en time i uka. Men jeg tok eksrta behandlingen etter at jeg fikk satt inn egg, samme dagen. Håper det kan hjelpe for noen. Hvertfall det hjalp for meg.

Er det noen som har erfaring med babyklister? Hvor lenge bør jeg bruke etter at jeg har testet positivt.

Jeg er så glad og lykkelig, håper å få en frisk barn om 8 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flotte nyheter! :)

Gratulerer så masse!

Ønsker deg masse lykke til framover med spiren. :)

Har ingen erfaring med babyklister, så der kan jeg ikke hjelpe deg dessverre.

Skrevet

Gratulerer! Fantastisk at det satt på 7ende forsøket, og veldig bra gjort at du har holdt ut så lenge..... jeg har bare neg. erf. med babyklister så tror neppe det er det som har gjort det jeg da :-) Slimhinnen min ble faktisk tynnere av det.

Skrevet

Gratulerer så masse, håper du får et fint svangerskap. Jeg har akkurat begynt hos Frøya klinikken og fått masse tips om vitaminer, håper det kan hjelpe.

LYkke til :-))

Skrevet

hei

Gratulerer fra meg også. Dette er kjempeflott. Jeg har ingen erfaring med babyklister, og har mistet til tross for akupunktur-behandling ved siden av. Så dette er vel så individuelt som bare mulig

Nyt svangerskapet og tiden som kommer etter det. Vi kommer etter vi også, bare vent:)

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test:D Bra du holdt ut så lenge! Jeg ruger for 5. gang nå. Har ikke så altfor høye forventninger om å lykkes nå, men hjelper jo på når man hører om historier som dine:o)

Har forresten også prøvd "babyklister" ved 3 av mine forsøk uten å ha fått antydning til festing, så har kuttet ut det nå... Men vi er alle forskjellige, så kanskje det var det som funket for deg + akupunktur selvfølgelig.

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så masse!

Det er topp at du har blitt gravid og ønsker deg all lykke til under graviditeten!!! Blir glad hver gang jeg leser noen som lykkes, vi sliter alle sammen og har mye håp - da fortjener vi å oppleve en slik lykke også:)

Skrevet

Heisan du og gratulerer så masse. Ønsker deg all mulig lykke i tiden framover. Nyt graviditeten. Klæm

Skrevet

Gratulerer så mye! :)) Dette var jo kjempegode nyheter! :))

Hvor lenge har dere holdt på med forsøk? Det høres veldig travelt ut med 7 førsøk, du har vært flink som har holdt ut så lenge :)

Jeg har nå litt troa på aku, skal prøve det på mitt neste forsøk også :)

Skrevet

Så fantastiske nyheter !! :-) Gratulerer så mye, kos deg med voksende mage. Dette var jammen velfortjent!

Skrevet

Hei,

Tusen takk alle sammen. Jeg har vært veldig uheldig. Vi har holdt på siden 2002, mannen min hadde veldig dårlig sædkvallitet ,vi har tatt allle de 6 forsøkene i utlandet på private sykehus. Jeg ble gravid ved tredje forsøk, da var det en i livmor og en i egglederen. Den som var i livmor vokste ikke (MA) og den som var i egglederen vokste som bare det. Ble veldig mye fram og tilbake på sykehuset, men de på sykehuset oppdaget det ikke at det var en i egglederen siden jeg hadde en i livmor. Så en dag spraakk egglederen hjemme. Da skrapet de ut den som var i livmor og. I utlandet anbefalte meg å stenge den andre eggelderen imdilertidig, slik at det ikke ble graviditet i den andre eggelderen som jeg hadde igjen. Men i Norge anbefalte de å ikke gjøre det. Så jeg gjorde ikke det, og så på 4 prøverrørsfordøk ble jeg gravid igjen i andre egglederen, så vi måtte operere bort den også. Så hadde jeg ikke noe eggelderen. Før jeg begynte med alt dette var jeg en frisk og fruktbar kvinne. det var en stor psykisk belastning for meg. Og de andre gangene var det negativt svar. Det er nå den første gang vi har gjort i Norge. jeg er veldig uheldig, så håper at jeg har en frisk barn etter 8 måneder i mine hender.

Skrevet

Gratulerer kjempe masse!!! Kjekt å høre at noen lykkes.

Har stor respekt for de som klarer å gå gjennom det du har gjort....berundringsverdig og velfortjent. Kos deg masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...