Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hadde normal mens for 3 uker siden, og denne siste uken har det vært blod på papiret hver gang jeg har vært på toalettet. Det renner ikke, så jeg trenger ikke bruke bind/tampong, så jeg lurer på om jeg skal regne dette som en mens og ta utgangspunkt i da dette begynte, så jeg får eggløsning om ca 2 uke og ny mens om 1 mnd, eller skal jeg ta dette som en uvanlig eggløsning og forvente mens neste uke? Vet ikke helt om jeg forklarte dette på en forståelig måte, men denne siste uka er ganske uforståelig for meg pga denne "blødningen"...
Carasnella Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Man skal ta utgangspunkt i den dagen mensen kommer for fullt. Kan det ha vært en festeblødning du har hatt da? Ikke uvanlig at den kommer ca en uke etter el. Men uansett, det er den første ordentlige blødningsdagen, hvor mensen kommer for fullt, som regnes som dag 1 i syklusen.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Er vel ikke normalt å ha festeblødning over ei uke? "blødningen" startet akkurat da jeg skulle ha eggløsning, så det er derfor jeg ikke skjønner noe.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Er vel ikke normalt å ha festeblødning over ei uke? "blødningen" startet akkurat da jeg skulle ha eggløsning, så det er derfor jeg ikke skjønner noe.
*Minnie Mus* Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 jeg kjenner ingen som har hatt festeblødning og i hvert fall ikke over så lang tid. Jeg hadde regnet det som en mens, men det er meg. Kjøp inn eggløsningstester, så er du sikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå