Babyluren Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Skal man regne de vanlige 28 dagene da eller kan det ta lenger tid før kroppen er tilbake i rute? Tror jeg hadde el rundt 16. august, hadde i alle fall vanvittigr ryggsmerter og magetak, nesten som TR, men skjedde ikke mer. Sist merket jeg murringer og kvalme og VISSTE jeg var gravid, det gikk altså galt. Denne gangen har jeg bare en sår hals, så må vel vente TR like rundt svingen da?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hei. fikk beskjed etter utskraping i uke 13+5 etter min ma;at det ville ta fra 4-6 uker. er 5uker siden i morgen og har ikke fått mensen enda. har hatt de samme smertene som deg helt siden forige uke,men ingen mens. tror faktisk jeg hadde el i helga: Så da kan jeg vel forvente mens ca neste lørdag;
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Fikk mens 6 uker etter jeg mistet..
Helga80 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Det kan komme ann på hvor langt man var på vei, og er avhengig av hormonnivået hos den enkelte. Vi har jo ikke like lang syklus i utgangspunktet, og hcg stigning hos gravide kvinner kan variere til dels ganske mye. Fysisk og psykisk stress i forbindelse med aborten kommer også inn og spiller en rolle. Så for å vite sikkert må man teste etter el..
MammaMia=) Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Hei. Jeg hadde SA den 2. juni i år, og har ennå ikke sett noe til TR. Ringte å hørte på kvinneklinikken om hvor lang tid som er vanlig. Har også lest litt rundt på nettet. Er mest vanlig å få tilbake TR i løpet av 4-6 uker, men enkelte kan gå så lenge som 5-6 mnd uten tegn til TR.
Babyluren Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2009 Huff og huff. Ikke gøy å gå rundt og ikke vite noen ting. var ikke veldig langt på vei. Ca 6 uker, tror jeg. Var bare trist. Nå er jeg kvalm og syk og miserabel. Skulle ønske det var IKM, men er nok bare svinet, eller en nær slektning som har lagt veien via meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå