mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 jeg er på 8 sprøyte dag, skal på 2 ul i morgen. hadde 6 egg på ene eggst og 4 på andre, fra 10-13 mm (på mandag ) Lurer på om det kan bli uttak før helgen ? eller blir det ikke før mandag.... Eller har de uttak og innsett i helgen ? hører til p Haukeland.. mange spørsmål her, men jeg har selfølgelig arbeishelg, og på en måte vil jeg ha uttak før helgen, men da maser folk på om jeg var syk i helgen og bla bla bla.... hva trror dere ?
sweety72 Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Hei mammaen til Helle, Du får beskjed i morgen om det er aktuelt å ta egguutak før helgen. jeg fikk beskjed plustelig på en mandag morgen at de tar ut eggene på Men jeg tviler på at det blir før helgen, fordi de gir eggløsning sprøyte to dager før uttak, og det er torsdag imorgen. Men uansett du får 4 dager sykmelding fra med den dagen de tar ut egg.
MK73 Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Det blir ikke før helgen, for det tidligste du da får tatt EL-sprøyta er imorgen kveld, og den skal tas 36 timer før uttaket. Det betyr at det tidligste du kan ha uttak er lørdag (hvis de praktiserer uttak i helga, da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå