Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 12 uker, som nekter flaske og sutt..

Er våken hver time til hver annen time om nettene..

Hva skal jeg gjøre for å få han til å ta noe annet en pupp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det mest effektive er å prøve mange ulike smokker - til du finner en han vil ha. Har hørt at mange har gode resultater med Nuk :)

Så er det i grunn bare å fortsette å prøve til det går til slutt ;)

Skrevet

Vi "trena" på å ta smokk en stund. Ho begynte å ta den da ho var ca 4 mnd. Nå er snella mi prematur- 9 uker før termin- men tror ikke det har noe å si. Premature har ofte stort sugebehov, og jeg følte meg som en levende smokk...

Har du prøvd flere forskjellige smokker? Snella her tar bare Mam...

Skrevet

Det er det jeg også tror at han har ett enormt sugebehov.. har 5 forskjellige smokker og flasker jeg;)

Skrevet

Da er det nok bare å fortsette å trene. Snella tok også bare smokken dersom jeg førte den i skrå oppover inn i munnen hennes...

Lykke til :)

Skrevet

Lillemor her i huset ville bare ha de som var "for store" for henne og bare mam. Så sutten ble godkjent når det var en som var beregnet på babyer som var et par-tre mnd. eldre. Vet ikke om du har testet det?

Skrevet

hmm.. nei det har jeg ikke prøvd.. da må det kjøpes i morra:)

takk takk:)

Skrevet

Hei :-)

Ville bare si at jeg har full medfølelse! Lillemann tok aldri flaske eller smokk og det var alt for mye amming ja...

Trøst deg med at det uansett blir bedre :-)

Nå er lille stump 8 mnd, spiser 3-4 måltider om dagen, sover 19-7 med 1-2 amminger (kunne nok vært strengere så det bare var 1!).

Jeg tror faktisk at lillemann hadde et kosebehov (senere også sult) og ikke et suttebehov, men det kan jo være anderledes hos dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...