mamma2006? Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hadde egguthenting på tirsdag, som faktisk gikk over all forventning. Hadde skikkelige smerter tidligere, men denne gangen var de overkommelige. Nå skal det nå sies at jeg fikk litt ekstra smertestillende i tillegg. I alle fall. De fkk ut 14 egg. Disse ble delt og 10 var inseminert med sæd og der ble 6 befruktet, mens 4 ble blandet på "vanlig" vis og der ble 3 befruktet.Så i alt 9 befruktede egg. Så nå er det bare å håpe at de deler seg slik de skal, så får jeg insetting på fredag. Spennende. Håper at kvaliteten er så god, at vi kan fryse ned resten, hvis det mot formodning ikke skulle gå denne gangen, men det gjør det jo!!! Man må jo tro på det beste. Krysser fingrene for meg selv og alle dere slitere der ute.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 dette blir spennende ja :-) Det er jo et fantastisk bra resultat da, 9 av 14 befruktet, det blir spennende å se i morgen da :-))) Krysser alt jeg har for at gullegget er blant de 9!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå