Frkhaugen Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Jeg tok en test i dag på morgenen, er bare 8 dpo men jeg er testoman, hehe. Den var blendahvit. Men jeg håper enda at det er en spire denne måneden, har noen symptomer: - Menssmerter, ikke hele tiden - Tisse ofte - Oppblåst - Litt ømme bryst - Mye slim i halsen - Hodepine Håper at jeg kan teste positivt snart, noen med samme erfaring, og som testet positivt??
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Først vil jeg jo bare si søren, men ser jo at du tester veldig tidlig så da sier jeg lykke til med neste testing:)))))) Er selv rundt 7-8 DPO i dag, men skal holde meg borte fra skuffen med testene mange dager til!!!!!! (tror jeg........................hehe) Klem fra
englestøv......<3 Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Sier bare ikke gi opp....<3 Jeg har testet negativ 4 ganger , så svaaaaaaakt positivt 3 ganger så negativt igjen 2 ganger å i dag...!!! svakt POSITIVT igjen har ikm i mra....merkelig den testinga...opp og ned turer...Holder meg til CB tester da....<3 får bare vente å se jeg...Håper spira holder seg....<3 lykketil...<3
Lille diamant Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg testet positivt når jeg va 10 dpo sist..og det synes jeg var tidlig så det er nok en sjanse for at du får positiv test når du er nærmere ikm, om du da er gravid mener jeg. Men er jo sååå vanskelig å vente..hehe hvilke tester bruker du? Jeg fikk en kjempe svak strek på billigtesten, og gravid på CB digital 10 dpo. Og billigtestene var ikke skikkelig positive før jeg var 4-5 uker på vei faktisk. Så CB digital er ganske sensitiv etter min erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå