Gjest Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Hei!Idag når eg stod opp og var på do merka eg noe rødt på papiret.Tenkte jaja det var det forsøket.Men blør mindre enn vanleg mens,lurer på om eg alikevell kan ver gravid??Har vert og tatt blodprøven idag,men fåe ikkje svar på den før på fredag.Visst eg ikkje er denne ganga er egjo heldig som har to forsøk igjen...Men gud så trist...Noen andre som har hatt blødning og alikevell har vert gravid??? Hilsen en litt trist Ruli..
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Huffda, blødning er aldri morsomt å oppleve. Mange opplever jo en blødning tidlig i svangerskapet når de skulle forvente mensen, men at det har gått bra alikevell. Håper for din del at det er helt ufarlig og at spiren sitter som den skal. Du har ikke vurdert å ta en hjemmetest? Lykke til iallefall. Klemmer til deg.
sweety72 Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hei Ruli, jeg har lest at mange kan få blødning selvom de er gravid. Hvorfor tar du ikke hjemme test? Det er veldig sikker å ta det nå. Håper det går bar med deg. Jeg anbefaler det helst. Jeg har også avlevert blodprøve i dag, de at jeg kan ringe rundt kl 13 for å få svar. Prøv du og.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Hei! Det kan være såre slimhinner... Jeg dro en gang ut en knallrød Crinonestav, men testet positivt likevel. Det var litt før testdagen Hos meg er blod dårlig nytt, men mange skriver at de har blødd. Det har flere av sykehusene også bekreftet at man kan gjøre. På Maigaard står det i papirene du får med hjem etter innsetting. Du får bare teste. Sist testet jeg dag 10 og den var svakt positivt. (Er ikke gravid lenger dessverre) Lykke til!
IVFlykke?? Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 At du orker vente.... Kjøp deg en hjemmetest. Alle vi andre har fått beskjed om å teste med urin på dag 14. Blødninger er jo et dårlig tegn men hvis det ikke er friskt blod og stopper opp kan det jo være no guff eller no. Tenker på deg.
Gjest Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Hei ijen alle sammen! Skreiv ein mail til riksen ang dette.De sa at det var umulig og si om løpet er kjørt.De sa at eg måtte ta en hjemme test i morgen tilig. Og vist det viser seg at eg ikkje er gravid får vi nytt forsøk i nov eller des.(Eg tror sjøl at testen blir neg)Men heldigvis er dette vårt første forsøk,har enda 3 egg igjen,så egentlig er det ingen grunn til å sture eller gi helt opp=)Eg tar det med godt mot uansett hva testen viser imorra,håper på bedre lykke neste gang da=)Dere syns kanskje at eg er kald og tror kanskje at eg ikkje bryr meg,det gjør eg,men kommer ikkje langt med å tykke synd på seg sjøl heller..Men har noen av dere hatt vanlig mensen og alikevell testa pos,fårstår egentlig ikkje at detr går an...Takk for varme tanker,vet ikkje hva eg skulle gjort uten dere=)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Jeg begynte å blø på rugedag 10. Alikavell ligger det ei nydelig jente og sover i sengen sin her nå. Hadde blødninger i forskjellig grad tom 7+4. Noen ganger var det friskt blod på papiret, noen ganger var det koagulert og brunt, mens andre ganger kom det mere enn bare på papiret. Det er ingen grunn å gi opp til tross for at det kommer til blod. Det er både jeg og andre et levende bevis på. Vent på resultatet av prøven du, det er det som kan gi det et sikkert svar. Masse lykke til!
MammaHåpet Skrevet 26. august 2009 #8 Skrevet 26. august 2009 uff, Ruli, håper det bare er en lure-mens, at det ike er riktig mens....ikke lett dette...töft for både psyke og kropp og sjel... men sant som du sier. dere har mange forsök igjen, og dere har eg på frys eller? da har dere jo bonusforsök der;) krysser alt for deg....
Gjest Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 Hei mamma10! Vi har 1 egg ijen på frys,har lyst og spør om å få inn 2 egg på neste forsøk...Tror du eg får det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå