Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere daglig, annenhver dag eller bare intenst rundt EL-uka ?

Da vi prøvde på andremann tok jeg EL-tester og så hadde vi oss hver dag den perioden - men det tok 5 mndr uten resultat.

Så gikk jeg til gyn og hun sa at hvis vi hadde sex annenhver dag hele syklusen igjennom fra mensen var ferdig (ca dag 6-7 for de fleste) og helt til neste mens kom, så MÅTTE vi treffe, da var det ingen vits med EL-tester.

(mange har veldig tidlig eller sen EL - ikek aalltid midt i syklusen)

Og DA klaffet det gitt :-)

Prøver derfor samme taktikk nå.

(men nå tror jeg ikke at jeg har EL enda, så da hjelper det jo lite....bortsett fra at mannen er i himmelen om dagen :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:-D jeg er i 4 pp,og denne gangen blir det hver dag fra mensen stoppet.

det blir unntak på 2 dager,da mannen er bortreist,men ellers skal det bli kosing ja:-)) han hjelper gjerne til:-D

men de andre pp har det vært annenhver sånn ca:-)

Skrevet

Vi pleier å ha sex hver dag i EL uka, har vært redd for at EL skal gå meg forbi, men vet jo at sæden holder seg oppi der noen dager. Denne gangen tenker jeg at det blir annenhver dag. Bare for å se om det klaffer da.

Skrevet

Sex?? Skal man ha sex for å bli gravid??

Hehehehe..huff..tøft å være gressenke:(

Skrevet

Ja, det er dessverre et "nødvendig onde" :-D

Men er det ikke noe om at man ikke skal ha hver dag da ?

Da rekker ikke sædcellene å modnes til hver gang eller noe slikt ?

Skrevet

Friske svømmere=kjøre på hver dag

Ikke fullt så friske=annen hver dag for å samle troppene:)

Skrevet

Hehe, nicki82...skal ikke være enkelt nei! :/

Planen denne PP er sex minimum annenhver dag, helst hver dag...

Har ikke brydd meg så mye om det de 2 siste PP, det har ikke akkurat fungert...

Er på syklusdag 9, så det er ikke så grusomt lenge igjen til EL...har også bestilt dobbelt opp med EL-tester, ettersom jeg ikke fant EL forrige syklus! Det viste seg at EL var kraftig forsinket! :/

Skrevet

Har sex 2-3 ganger i uka, og annenhver dag, eller hver dag rundt el..

Det er bedre med få og bedre svømmere, enn mange og halv bra svømmere, så oftere jo bedre. :)

Skrevet

Annenhver dag når vi prøver på baby:)

Skrevet

Hei. vi har gjennomsnittlig sex 3 dgr i uka:

Skrevet

Her håper vi nesten på jomfrufødsel....

Vi har en plan om minst annenhver dag, men det blir i realiteten mellom 1og 3 ganger rundt EL.

VI er så utslitt når kvelden kommer at vi ikke orker....(han hadde nok orka, men jeg får det ikke til) Skal vi vente til vi legger oss, så våkner jeg så grassat av det at jeg ikke får sove etterpå.

Skal vi ha oss tidligere på kvelden, ja, så er det alltid noe som forstyrrer.....

Uff denne gangen ble det bare en gang, og det var da jeg fikk positiv EL test.

Tenker at når jeg ikke har flere EL tester igjen, så skal vi bare kjøre på med annenhver dag.

EL testene har lett for å bli en hvilepute.

Skrevet

Jeg tester etter eggløsning og har daglig sex i eggløsningsuka. Sex annen hver dag fra mens til TR kan for meg bli litt stress og mer pliktsex så vi satser på kvalitetssex rundt eggløsning og for øvrig når vi har lyst :-D

Skrevet

Her har vi sex hver dag uansett, bortsett fra "mensen dagene" da selvfølgelig!

Skrevet

He he, godt å høre at det er flere som oss zadine.. Er nok i samme båt som deg. Må jo klaffe til slutt likevel ;-) Det var det med jomfrufødsel da, nicki82, he he..

Heldiggrisen "Leander storebror snart?" ;-)

Folk har visst ganske forskjellige vaner!

Skrevet

Vi har sex hver dag bortsett fra når jeg har TR. Det er bare å kjøre på og håpe = )

Skrevet

Hver dag utenom ved mens.. og noen ganger 2 ganger daglig. Av og til drittlei, men sånn er det vel bare etter så lang tid! Mannen trives da ;-)

Skrevet

Det fasinerer meg at noen har det med å svare på flere innlegg ad gangen:)

Når jg har gutten min hjemme, leter vi etter de 9 resterende orgasmene jg kan få :D Viktig å ha det gøy:)

Han mener at det er urettferdig og truer med å boikotte hele babylagingen, men jg lurer han lætt til sengs igjen:)

åååååå..så seksuellt frustrert for tiden :/ *teller ned dagene til min kjære er hjemme igjen*

Skrevet

Apropo svar på flere innlegg refererte jg til innlegget til pippi-snuppa ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...