Gå til innhold

Dere med barnehagebarn: Har de ETT eller TO par vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe ett par goretex sko til dem og et pat thermo cherrox..trenger jeg to par goretex sko og ett par cherrox? hav tenker dere?

Skrevet

Her har vi ett par skikkelige goretex vintersko og ett eller to par cherrox. I tillegg pleier jenta å ha billigere eller arvede sko hjemme dersom noe blir vått, Også noen penere vintersko i tillegg. Hmmm. Mye rot dette.

Tror nok det holder med ett par skikkelige goretex og ett par cherrox. Skotørker fixer jo alt!

Skrevet

Jenta mi kommer nok til å ha det. Har to par goretexsko nå og ett par støvler + dockboots.Hadde nok klart oss med ett par goretex (har jo joggesko i tillegg), mne liker å føle at vi ikke mangler noe av klær og ustyr. Så er jeg vel oevr gjennomsnittet interessert også.

Skrevet

Vi har klart oss med et par vintersko og et par viking thermo.

Vi har jo heller ikke råd til å kjøpe to par av skoene.

Men tenkte en skotørker skulle på plass snart;)

Skrevet

Mine 2 har et par goretex vintersko og et par dock boot og et par støvler. I fjor var vinteren så lang her at begge måtte ha nye vintersko sent på vinteren pga str. så 4 par vintersko per vinter, nei det er for drøyt!

Skrevet

Nå har jeg vært å kjøpt vintersko. kjøpte 2 par goretex til eldstemann og 1 par til minstemann..så blir det cherrox etterhvert :)

Skrevet

1par ordentlige

1par cherrox

Cherroxene står der hele tiden, de andre blir tatt på til bhg og tatt med hjem igjen.

Skrevet

Vi bruker ett par skikkelige GoreTex, og ett par Dockboots, som er mye bedre på kalde dager enn Cherrox.

Dette pleier å holde, selv om barna er ute to ganger om dagen. Kan ikke komme på at vi har rukt andre sko, selv om vi har arvet både vintersko, cherrox og Nestnalabber. De har evt, blitt brukt til og fra barnehagen, dersom alt annet var vått. (Vi har hatt de gamle parene som reserve i barnehagen)

Skrevet

Hjelp så mange par sko dere kjøper da.

Vi kjøper bare et par skikkelige Gore Tex og det har da holdt tidligere iallfall.

Skulle de bli fuktige finnes det tørkeskap/skotørker. Men skikkelige Gore Tex skal da ikke bli våte igjennom heller.

Skrevet

Ett par goretex og ett par sherrox. To par goretex er bortkastede penger etter min mening.

Skrevet

Vi har et par Crocks (vinterstøvler, ala cherrox) til hvert barn, to par skikkelige vinterstøvler, et som "bor" i barnahgen og et par som er med hjemmefra og blir tatt med hjem igjen, tilfelle våte totter.

I tillegg har de to eller tre par pene vintersko/støvler hver.

(nå har jo minsta arvet alt etter storesøster så det er ikke så dyrt i innkjøp, samt at jeg handler billig på nett, fra USA stort sett...)

Skrevet

Jeg begynner gjerne vintersesongen med 1 par goretex og 1 par cherrox, men etterhvert kjøper jeg alltid 1 eller 2 par cherrox til, synes de blir så fæle i foret inni etter litt bruk. I tillegg kjøper jeg også 1 par vinterstøvler til....

Skrevet

Jeg kjøper nok kun ett par ordenltlige vintersko.. og ett par cherrox.

driter jo ikke penger.. og ordentlig vinterrsko koster jo 700 kroner.. og har to barn.. har ikke akkurat tenkt til å kjøpe fire par sko til 700..

Skrevet

2 par sorell

1 par lobber

1 par cherrox eller cherroxlignende sko

så ehm..vi har 4 par da. 1 par sorell i barnehagen til evt.skift (har vel aldri vært nødvendig men..), 1 par som brukes daglig i barnehagen, 1 par lobber til dager som det er kaldt og masse fin tørr snø og cherrox til drittdager på høst og vår.

Skrevet

1 par Kamik

1 par Sympatex-sko

1 par nesnalobber

Noe til enhver anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...