Gå til innhold

Da har vi nesten bestemt oss for nr 3....

Anbefalte innlegg

Skrevet

åh, det er så spennende. Jeg har det siste halve året hatt kjempelyst på en baby til, og nå er vi kanskje i gang snart. Skal ta ut spiralen om et par uker:)

Vi har to tette fra før og det har vært slitsomme år, men klarer ikke helt slå meg til ro med at vi bare skal ha to. Så nå vil jeg bare følge hjertet mitt:)

Familien min synes nok det er galskap, gruer meg litt til reaksjonen deres...

Noen som er i gang med prøving på nr 3? Hvor gamle er de andre barna deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har begynt og tenke på 3 mann. Har en på 4,5 og en på 2;)

Men litt "skummelt" med tanken på 3, men klarer helle ikke slå meg til ro med to.

Er utrolig spennende og prøve igjen:)

Lykke til til dere:)

Skrevet

Mine er 2 år og 3.5, så ganske likt dine=)

Veldig spennende!!

Lykke til med dere også:)

Skrevet

Mine er 3 og 6 - blir spennende å se om det kan klaffe en siste gang ! Kunne man vært så heldig å få et friskt barn enda en gang ?!

Synes det er litt skummelt å leke med statistikken, hva er oddsen for at det går bra en tredje gang, liksom...

Har alderen imot meg og har ikke fått tilbake mensen igjen etter pilleslutt i beg. av juli, så venter utålmodig på tanta.

Skrevet

Skjønne godt at du tenker på det med staistikk.. det har vi også..

Men tenker vi har to friske barn, vi har ikke noe arvelig i fam., og det er jo god oppfølging i hele svangerskapet så det er vel bare og prøve og ikke tenke så mye på det. ;)

Skrevet

Vi holder på med nr 3, men stresser ikke, dvs at vi ikke bruker prevansjon og tar det som det kommer :-) Vi har en på 3 år og en på 7 mnd :-) Håper på 2010-barn for ønsker at det skal bli litt tettere alder mellom nr 2 og nr 3 enn det det er med mellom nr 1 og nr 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...